عراق: تجاوزات صهیونیست‌ها به نا‌امنی در منطقه منجر می‌شود-راهبرد معاصر

عراق: تجاوزات صهیونیست‌ها به نا‌امنی در منطقه منجر می‌شود

دولت عراق تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در شهر جِنین و اردوگاه آن را که به شهادت دستکم ۱۱ فلسطینی منجر شده است، محکوم کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۴ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 05
کد خبر: ۱۹۲۸۴۹

به گزارش راهبرد معاصر، دولت عراق ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در شهر جِنین تأکید کرد که این تجاوزات به بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه منجر می‌شود.

 

تجاوز گسترده و همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به شهر جنین از بامداد روز دوشنبه (۳ جولای) آغاز شده و همچنان ادامه دارد. تجاوزی که علاوه بر ویرانگری بی‌سابقه در جنین و اسارت ۱۲۰ فلسطینی، موجب شهادت ۱۱ نفر و جراحت ۱۰۰ تن دیگر شده که حال ۲۰ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

 

به دنبال تجاوز رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، بعدازظهر روز سه‌شنبه یک عملیات استشهادی در تل‌آویو انجام شد. منابع صهیونیستی از وقوع یک عملیات زیرگیری با خودرو در تل‌آویو خبر دادند و اشاره کردند که در این عملیات ۱۰ نفر مجروح شده‌اند که حال ۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

 

«باسم العوادی» سخنگوی دولت عراق تأکید کرد که دولت و ملت این کشور تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جِنین و اردوگاه آن را محکوم می‌کنند.

 

وی افزود که تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به بی‌ثباتی و ناامنی در کل منطقه منجر می‌شود.

 

بنابر گزارش شبکه المیادین، سخنگوی دولت عراق همچنین بر موضع ثابت این کشور در حمایت از حق مطلق فلسطینیان برای زندگی در سرزمین خود و مخالفت با تجاوزات رژیم صهیونیستی و نیز حق ملت فلسطین در تشکیل کشور مستقل تأکید کرد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده