رئیس جمهور عراق بر حمایت از آرمان فلسطین تاکید کرد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

رئیس جمهور عراق بر حمایت از آرمان فلسطین تاکید کرد

سفیر فلسطین در عراق با رئیس جمهور این کشور دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه به ویژه فلسطین گفت‌وگو کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۱ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 12
کد خبر: ۱۹۴۰۰۹

به گزارش راهبرد معاصر، «احمد عقل» سفیر فلسطین در عراق با «عبداللطیف جمال رشید» رئیس جمهور این کشور در کاخ بغداد دیدار کرد.

 

دو طرف در این دیدار آخرین تحولات امنیتی و سیاسی منطقه را بررسی کردند و رئیس جمهور عراق بر موضع ثابت این کشور در حمایت از فلسطینیان و مسئله سرنوشت‌ساز آن‌ها تأکید کرد.

 

وی بر اهمیت اتحاد تلاش‌های ملت فلسطین و ضرورت تلاش برای تحقق خواسته‌های ملت این کشور و اعمال فشار بر جامعه جهانی جهت اتخاذ موضعی در حمایت از فلسطین تأکید کرد.

 

بنابر گزارش خبرگزاری عراق (واع)، عبداللطیف همچنین گفت که عراق یورش رژیم اشغالگر به شهر جِنین و اردوگاه آن را محکوم می‌کند.

 

وی به خانواده‌های شهدای جِنین تسلیت گفت و برای زخمی‌ها نیز آرزوی شفای عاجل کرد.

 

همچنین سفیر فلسطین در عراق از موضع این کشور در حمایت از مسئله فلسطین و محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین قدردانی کرد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده