تجمع مردم دیرالزور در اعتراض به چپاول نفت سوریه از سوی اشغالگران آمریکایی-راهبرد معاصر

تجمع مردم دیرالزور در اعتراض به چپاول نفت سوریه از سوی اشغالگران آمریکایی

اهالی دیرالزور سوریه با برگزاری تجمع در نزدیکی مناطق اشغالی سوریه، ضمن حمایت از یکپارچگی این کشور، خواستار پایان چپاول نفت سوریه از سوی اشغالگران آمریکایی شدند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۹ - ۲۱ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 12
کد خبر: ۱۹۴۱۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ شیوخ و اهالی قبایل و عشایر استان دیرالزور واقع در شرق سوریه، با برگزاری تجمعی اعتراضی ضمن حمایت از یکپارچگی سوریه، اعلام کردند که با تمام وجود خود در برابر اشغالگران آمریکایی و شبه‌نظامیان وابسته به آن خواهند ایستاد.

شرکت‌کنندگان در این تجمع که در منطقه صالحیه واقع در حومه شمال شرق دیرالزور برگزار شد، بنر‌هایی با مضامینی ضد ارتش اشغالگر آمریکا و شبه‌نظامیان وابسته به آن، در دست داشتند.

معترضان سوری، تداوم چپاول نفت و منابع طبیعی و کشاورزی سوریه از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و صدور آن به بازار‌های سیاه خارج از سوریه را محکوم کردند.

پیش از این تعدادی از عناصر مسلح نیرو‌های قسد اعلام کرده بودند که این نیرو‌ها برای حمله به هفت روستای دیرالزور که کنترل آن‌ها در دست دولت سوریه است، آماده شده‌اند.

دولت سوریه بار‌ها اعلام کرده که مخالف استقرار اشغالگران آمریکایی در خاک این کشور است و این نیرو‌ها باید سوریه را ترک کنند. / اسپوتنیک

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده