رونمایی از ترکیب پرسپولیس برای فصل جدید+ اسامی بازیکنان-راهبرد معاصر

رونمایی از ترکیب پرسپولیس برای فصل جدید+ اسامی بازیکنان

پرسپولیس در فصل جدید هم مثل فصل گذشته با همان سیستم مدنظر گل‌محمدی وارد میدان خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 07
کد خبر: ۱۹۸۲۳۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ شاگردان گل‌محمدی اگر چه کار خود را دیرتر از سایرین آغاز کردند اما با حفظ شاکله اصلی تیم قهرمان، موثرترین کار ممکن را انجام داده و حالا با همان ترکیب تیمی و البته با هماهنگی بیشتر باز هم این شانس را دارند تا یک بار دیگر فاتح لیگ شده و در کسب عنوان قهرمانی‌های پیاپی دبل کنند. درواقع و به‌صورت منطقی گل محمدی کمترین تغییرات را در تیمش ایجاد کرده و تنها با خرید 3 بازیکن، این سرمربی سعی کرد تا ضعف‌های احتمالی تیمش در طول فصل را برطرف کند.

 

سرخ‌ها که حالا مدافع عنوان قهرمانی هم هستند زاهدی، ریگی، کنعانی زادگان و احمدی(بازگشت از انتقال قرضی) را خریداری کرده و در عوض بازیکنانی مانند گوهری، نعمتی، آل کثیر، دیاباته، کامیابی نیا و پریرا را از دست دادند. با این حال از اردوی سرخ‌ها خبر می‌رسد که پرسپولیس در فصل جدید هم با همان شیوه و سبک گذشته بازی کرده و احیانا فقط شاهد دو جابجایی در ترکیب اولیه این تیم نسبت به فصل قبلی خواهیم بود.

 

به این ترتیب پرسپولیس با ترکیب بیرانوند در درون دروازه، کنعانی زادگان و پورعلی گنجی به همراه اسماعیلی فر و نعمتی در خط دفاعی مقابل آلومینیوم در هفته اول لیگ برتر به میدان خواهند رفت. در این دیدار و در خط میانی همان نفرات سابق یعنی رفیعی، سرلک، امیری و صادقی پرسپولیسی‌ها را همراهی کرده و درنهایت احتمالا ترابی و زاهدی در خط حمله برای این تیم به میدان خواهند رفت. به این ترتیب سرخ‌ها با دو تغییر احتمالی یعنی حضور کنعانی در خط دفاعی و زاهدی در خط حمله نسبت به فصل قبلی کار را آغاز خواهند کرد./ فرهیختگان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده