خبر جدید از نقل و انتقالات استقلال-راهبرد معاصر

خبر جدید از نقل و انتقالات استقلال

اسم‌اش سیدحسین حسینی است. سال‌ها در عضویت استقلال بوده و بازوبند کاپیتانی تیم را هم می‌بندد. با این حال بین این سنگربان و گلر فصل گذشته آبی‌ها، چیزی به جز تشابه اسمی وجود ندارد. حسینی به نظر می‌رسد که تغییر کرده و برای باور کردن این حقیقت، مدارکی حتی بزرگ‌تر از صحنه پنالتی دیدار با ملوان وجود دارد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 19
کد خبر: ۲۰۰۱۷۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ تجربه‌های بسیار بد فصل گذشته با همه تلخی‌شان، حسینی را در وضعیت متفاوتی قرار دادند. او حالا تلاش می‌کند یک دروازه‌بان کاملا جدید برای استقلال باشد. پسری که حالا بالاخره متوجه دشواری موقعیت‌اش در استقلال شده و حتی می‌تواند نقش یک ناجی را برای تیم بازی کند. این فقط شروع راه است و ادامه این روند خوب تنها می‌تواند باعث اعتماد دوباره هواداران به او شود. قبل از کابوسِ لیگ بیست و دوم، حسینی دروازه‌بان آبی‌ها در یک فصل بدون شکست بود.

 

او همان سنگربانی بود که در اولین تجربه نود دقیقه‌ای در جام جهانی، دروازه ایران را بسته نگه داشت. روزهای بد او، پشت سر هم از راه رسیدند اما ابدی نبودند. ایستادن روبروی پنالتی مهدی احمدی شاید، شروعی برای یک دوران تازه درون دروازه استقلال باشد. بله. گاهی همان اسم‌های قدیمی هم می‌توانند عصرهای تازه‌ای را تجربه کنند./ فرهیختگان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده