عملکرد ارتش در سیل رضایت رهبر انقلاب را به دنبال داشت/ تعبیر رهبری درباره ارتش-راهبرد معاصر

عملکرد ارتش در سیل رضایت رهبر انقلاب را به دنبال داشت/ تعبیر رهبری درباره ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: رضایت رهبری را در ماجرای زلزله و سیل کسب کردیم، به گونه‌ای که ایشان فرمودند ارتش در بحث سیل و زلزله مصداق «اشداءعلی الکفار رحماءبینهم» بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 25
کد خبر: ۲۰۲۱۶

به گزارش راهبرد معاصر ، امیر سرتیپ کیومرث حیدری صبح امروز در افتتاحیه همایش ممتازین نیروی زمینی محوری ارتش که در قرارگاه لشکر۷۷ ثامن‌الائمه برگزار شد، اظهار کرد: در صدر اعتقادات، اعتقاد به شکرگزاری خدا است؛ امروز ولایت فقیه صراط مستقیم و نعمت است.

 

وی ادامه داد: بخش عمده موفقیت‌های ما در جریان سیل بود که با تمام توان وارد شدیم و موجبات خرسندی مقام معظم رهبری را فراهم کردیم؛ به گونه‌ای که ایشان فرمودند ارتش در بحث سیل و زلزله مصداق اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بوده است.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در نیروی زمینی ۳۰ طرح در مورد خانواده داریم، یاد آور شد: رهبری توجه خاصی به خانواده‌ها دارند، این توجهی است که ریشه در آیات الهی و احادیث معصومین دارد و در جامعه نیز قطعا اثراتی دارد.

 

حیدری با اشاره به اینکه همسران شما از عوامل موفقیت شما هستند، اضافه کرد: امروز نوع مراقبتی که باید از خانواده داشته باشیم با 20 سال پیش تفاوت دارد، امروز فضای مجازی مجال تربیت را از ما گرفته است، او هدایت می‌کند چگونه ارتباط داشته باشیم، حرف بزنیم و تربیت کنیم، تفاوت بچه امروز با بچه ۲۰ سال گذشته بسیار زیاد است.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن بیان اینکه امروزه رفتار والدین نیز تغییر کرده، اظهار کرد: با وجود مشغله زیادی که دارید، برای خانواده وقت بگذارید؛ با توجه به انواع آلودگی‌ها که در جامعه وجود دارد ما سرافرازترین خانواده‌ها هستیم، باید میزان توقعات را مدیریت کنیم.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده