سفر فرمانده سپاه قدس به سوریه-راهبرد معاصر
بیانیه هیات دولت در خصوص حضور حماسی مردم در مراسم‌ تشییع شهدای خدمت چرا لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در دولت تصویب شد؟ مخبر: دولت به تمام تعهدات «رئیس جمهور شهید» از جمله ساخت مسکن متعهد است محمدرضا عارف وارد رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری می‌شود؟ برگزاری انتخابات الکترونیکی ریاست‌جمهوری در انتظار نظر شورای نگهبان مسابقات پنجگانه نظامی ایران و روسیه در اصفهان برگزار شد دو نامزداحتمالی اصلاحات/شرط لاریجانی برای اعتدالیون کدخدایی: امیرعبداللهیان مرد میدان دیپلماسی بود اسامی نامزدهای هیئت رئیسه مجلس دوازدهم رئیس‌‌جمهور عراق وارد تهران شد جزئیات روند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری؛ از زمان تائید صلاحیت‌ها تا اعلام اسامی نامزدها قدردانی از حضور پرشور مردم در بدرقه رئیس جمهور شهید جزئیات جلسه افتتاحیه مجلس دوازدهم انتخابات ریاست‌جمهوری دوره‌ چهاردهم چه مراحلی دارد؟ برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با حضور رهبر انقلاب

سفر فرمانده سپاه قدس به سوریه

فرمانده سپاه قدس به سوریه در سفری حساس و مهم به سوریه با تعدادی از مقامات رسمی، نظامی امنیتی و سیاسی و همچنین شخصیت‌های مردمی در دمشق دیدار کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 22
کد خبر: ۲۰۵۰۶۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار حاج اسماعیل قاآنی در سفری حساس و مهم به سوریه با تعدادی از مقامات رسمی، نظامی امنیتی و سیاسی و همچنین شخصیت‌های مردمی در دمشق دیدار و از تعدادی از مناطق عملیاتی مختلف این کشور بازدید کرد.
فرمانده سپاه قدس به سوریه در مانور نظامی مشترک ایران و سوریه شرکت و در چارچوب مقابله مشترک با چالش‌ها و ناامنی‌های نظامی و امنیتی سوریه، مناطق و محورهای حساس سوریه را بررسی کرد.
وی در این سفر با تاکید بر اینکه آمریکا ریشه اصلی فساد، هرج و مرج، تروریسم و نزاع در سوریه، منطقه و جهان است، گفت: سوریه و ایران کشورهایی برادر هستند و از روابط راهبردی برجسته، همه‌جانبه و عمیق برخوردارند. جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با چالش‌ها در کنار مردم و رهبری سوریه خواهد ماند.
برپایه این گزارش سردار قاآنی در حمایت از مقاومت و دفاع از کشورهایی که در مقابل ظلم و استکبار جهانی ایستاده اند، از تعدادی از کشورهای منطقه بازدیدهای میدانی داشت./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار