مهدی رحمتی:پس از مصدومیت یک بازیکن شیرازه تیم ما پاشید-راهبرد معاصر

مهدی رحمتی:پس از مصدومیت یک بازیکن شیرازه تیم ما پاشید

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: بازی را خوب شروع کردیم اما پس از مصدومیت یک بازیکن شیرازه تیم ما پاشید.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 08
کد خبر: ۲۰۷۵۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ در ابتدای نشست خبری مدیر رسانه‌ای تیم نساجی با تبریک پیروزی ملوان اظهار داشت: باید به یک نکته اشاره کنم. باشگاه نساجی بابت باخت امروز اعتراضی به تصمیم داور ندارد. نه بیانیه‌ای صادر می‌کنیم و نه اعتراض خواهیم کرد فقط از کمیته داوران خواهش می‌کنیم صحنه‌ای که منجر به کرنر تیم ملوان شد و پس از آن گل این تیم به ثمر رسید با دقت بررسی شود. کمک داور این مسابقه به یکی از اعضای کادر فنی ما گفته است اگر این صحنه خطا بوده باشد از مردم مازندران عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: از دید تمام نفراتی که روی نیمکت ما نشسته بودند آن صحنه خطا بود به وضوح روی وحید محمدزاده خطا صورت گرفت اما کمک داور اعتقادی به این موضوع نداشت. حق نساجی از دید ما خورده شده اما امیدوارم دست کم صدای ما شنیده شود. امیدواریم همانگونه که کمک داور قول داده از مردم مازندران عذرخواهی کند.

سپس مهدی رحمتی پس از شکست یک بر صفر نساجی مقابل ملوان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. به تیم ملوان و هواداران خیلی محترمی که امروز به استادیوم آمدند و در ابتدای بازی تیم ما را تشویق کردند تبریک می‌گویم. البته هواداران نساجی هم این کار را انجام داده و ملوان را تشویق کردند. در طول بازی طرفداران ملوان تیم خود را حمایت کردند. این مسابقه را خیلی خوب شروع کردیم اما مصدومیت محمدرضا عباسی مقداری شیرازه نساجی را از هم پاشید. در آن زمان مقداری از کار را از دست دادیم./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده