مهدی رحمتی: مقصر تمام اتفاقات من هستم-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال

مهدی رحمتی: مقصر تمام اتفاقات من هستم

سرمربی تیم فوتبال نساجی، گفت: مقصر تمام اتفاقات من هستم و باید پاسخگو باشم اما این تیم نیاز به زمان دارد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 06
کد خبر: ۲۱۲۲۹۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیدمهدی رحمتی پس از شکست ۳ بر یک مقابل نوبهار ازبکستان و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: نتیجه بازی به ضربات آخری که به سمت دروازه‌ها زده شد برمی‌گردد و به کیفیت بازیکنان ما. دوباره طبق گذشته هم در آسیا و هم در لیگ برتر فقط ۸ دقیقه بدون اشتباه بازی کردیم. بعد از دو گلی که دریافت کردیم، دو موقعیت‌ خوب داشتیم اما نتوانستیم گل بزنیم.

وی افزود: با اینکه خوب به بازی برگشتیم و نیمه دوم بچه‌ها خیلی خوب بودند، اما در شروع نیمه دوم روی یک اشتباه کارمان خیلی سخت شد. فوتبال جای تملق نیست. با تیم نوبهار بازی می‌کردیم که چند سال در لیگ ازبکستان خوب بوده است. ما هم تیم جوانی بوده که مشغول پوست اندازی هستیم، ولی اشتباهات اذیت‌مان می‌کند که باز هم مقصرش من هستم. حرجی به بازیکن نیست، مقصر تمام اتفاقات من هستم و باید پاسخگو باشم اما این تیم نیاز به زمان دارد. نیاز به یک یا دو پنجره نقل و انتقالاتی دیگر دارد که بتوانیم تعدادی بازیکن به جمع‌مان اضافه کنیم.

سرمربی نساجی ادامه داد: در اولین سال حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا چیزی جز تجربه‌اندوزی نمی‌تواند کسب شود. من با باشگاه هم صحبت کردم و این شرایط را گفته بودم، ولی عملاً بدشانسی می‌آوریم. شما بازی ما با نوبهار در ازبکستان را دیدید، امروز هم دیدید، چند موقعیت گلزنی داشتیم. سرآمد موقعیت‌هایی که داشتیم توپی بود که به شکم آزادی خورد و به بالای دروازه رفت. باز هم می‌گویم مسئولیت همه چیز با من است. تمام تلاشم را می‌کنم تا این تیم را به شرایطی که قول دادیم برسانیم.

رحمتی در ادامه درباره شعار هواداران نساجی علیه او گفت: آن‌ها حق دارند که از تیمشان توقع داشته باشند. شناختی که من از هواداران نساجی دارم، این است که آن‌ها فوتبال را متوجه می‌شوند. آن‌ها می‌فهمند که تیم تلاش می‌کند. در لیگ یک مدل و در لیگ قهرمانان یک مدل مشکلات برای ما رخ می‌دهد. اگر ما فشار لیگ قهرمانان آسیا را تحمل نمی‌کردیم، الان جایگاه هفتم، هشتمی را در لیگ برتر داشتیم. همین امروز چهار بازیکن ثابت را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتم. لیست ۲۳ نفره تیم ما را ببینید که چند جوان مازندرانی در تیم ما حضور دارند. هواداران حق دارند. بازیکنانم باید بفهمند در چه تیمی بازی می‌کنند. هواداران حق اعتراض دارند و هر چه بگویند با گوش دل می‌شنویم.

وی در مورد صحبت‌های مالک باشگاه و حمایتی که از او داشت، عنوان کرد: حدادیان جای بحثی نگذاشته و همه جوره کنار ما بوده و حمایت‌مان کرده در حد توانش هرچه از دستش برمی‌آمده برای ما انجام داده است. عملاً آنچه ما را آزار می‌دهد اشتباهات فردی است. واقعاً دارد اذیت‌مان می‌کند یک جایی باید این اتفاقات و اشتباهات قطع شود. به ۴۰ سال قبل برگشته‌ایمT نساجی بازی کرده می‌رود و دو تیم دیگر به آزادی می‌آیند. وضعیت فوتبال ما این است.

سرمربی نساجی در پایان درباره دلایل اشتباهات فردی بازیکنان تیمش توضیح داد: فشار و خستگی دلیل آن است. من زمانی که بازی می‌کردم، سعی می‌کردم مشکلات را گردن بگیرم. الان هم دارم می‌گویم که علت تمام این اتفاقات من هستم. ما زمین و امکانات داریم که چهار روز یک بار بازی کنم؟ بروید و ببینید لیست نفرات من در بازی‌ها چقدر تغییر کرده است. من الان چهار روز دیگر هم باید بازی کنم. پرسپولیس و سپاهان این مشکلات را ندارند چون تجربه دارند. همین تیمی که مقابل آن بازی کردیم، ۶ بازیکن خارجی داشت و ۳ بازیکن ملی‌پوش. ما چه داشتیم؟ ما یک مشت بازیکن جوان داشتیم که به آن‌ها افتخار می‌کنیم. نمونه آن مرصاد سیفی بود که به آن افتخار می‌کنم. اگر احساس مسئولیت بازیکنان هم به اندازه من شود، ما موفق می‌شویم./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده