بهاروند چگونه به ریاست سازمان لیگ فوتبال ایران برگشت؟-راهبرد معاصر

بهاروند چگونه به ریاست سازمان لیگ فوتبال ایران برگشت؟

بازگشت دوباره حیدر بهاروند به ریاست سازمان لیگ فوتبال این پرسش را ایجاد کرده که او چگونه توسط دوست و یار قدیمی اش مهدی تاج به مسئولیت مهم بازگشته است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 15
کد خبر: ۲۰۸۶۴۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ظهر روز شنبه پس از بررسی جامع و کامل انتخاب رئیس جدید برای سازمان لیگ فوتبال تصمیم به بازگرداندن حیدر بهاروند گرفت تا دوست قدیمی اش در هماهنگی کامل با او فوتبال باشگاهی کشور را مدیریت کند.

تاج با آگاهی از محدودیت‌های قانونی حوزه ریاست فدراسیون فوتبال به عنوان رییس مجمع سازمان لیگ حکم بهاروند را امضا کرد تا پیرمرد بازنشسته با ارائه رای سال گذشته دیوان عدالت اداری به ساختمان سازمان لیگ بازگردد.

بهاروند که بازنشسته اداره برق خرم آباد است درحالی به پست قبلی بازگشت که طبق اساسنامه سازمان لیگ به عنوان نهادی مستقل و غیردولتی می‌تواند در آنجا فعالیت کرده و هیچ گونه منع قانونی با توجه به بازنشستگی کشوری اش نداشته باشد.

حکم قانونی تاج برای بهاروند در حالی امضا می‌شود که دوره اول ریاست او در سازمان لیگ ابهامات مالی و قانونی زیادی داشت اما بهاروند با تکیه بر اساسنامه مبهم مجمع سازمان لیگ فعالیتش را ادامه داد.

او در حالی به صندلی مدیریتی مورد علاقه خود در فوتبال کشور برگشت که شائبه‌های زیادی درباره تاثیر حضور او در تیم انتخاباتی تاج برای ریاست فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسید.

حالا باید دید دوره جدید بهاروند در سازمان لیگ چه اتفاقاتی را برای فوتبال باشگاهی کشور رقم می‌زند تا شاید کمتر از واژه ابهام در مدیریت او استفاده کرد./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده