رضایی: چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیانش مشخص شده است-راهبرد معاصر
مخبر: فرصت خوبی برای توسعه روابط ایران و چین وجود دارد ادای احترام 90 تن از سران و مقامات کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای به مقام رئیس جمهور شهید و همراهان حضور رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی امیر سرتیپ هادیان: یک تیم مجرب مشغول بررسی حادثه بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان هستند بیانیه پایانی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اختتامیه ششمین دوره «مجلس خبرگان رهبری» آغاز شد تشییع پیکر شهدای کادر پرواز شهادت در پایگاه یکم شکاری ارتش رهبر انقلاب در دیدار «رئیس مجلس لبنان»: ملت ایران از حادثه تلخ اخیر به عنوان یک فرصت استفاده خواهد کرد رهبر انقلاب در دیدار «رئیس جمهور تونس»: همدلی‌های کنونی میان ایران و تونس باید تبدیل به همکاری‌های میدانی شود امیر قطر با رهبر انقلاب دیدار کرد رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر پاکستان: سفر اخیر آقای رئیسی به پاکستان می‌تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور باشد «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امور خارجه شد رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد وزیر خارجه مصر: خواستار تقویت روابط با ایران هستیم حسینی‌پور سرپرست معاونت امور مجلس رئیس‌‎جمهور شد

رضایی: چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیانش مشخص شده است

محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیانش مشخص شده است و می‌بینیم که در بیانیه محکومیت حمله به بیمارستان که توسط بایدن و مکرون صادر شد، اسمی از عامل حمله آورده نشد. حوادث بسیار مهمی در حال رقم خوردن است و باید آماده باشیم.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 19
کد خبر: ۲۰۹۳۵۸

به گزارش راهبرد معاصر، محسن رضایی دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه نشست معاونان اقتصادی استانداران سراسر کشور در مورد حوادث منطقه و جنگ فلسطین و رژیم صهیونیستی به بیان مطالبی پرداخت.

 

رضایی با اشاره به حوادث دردناک غزه و ددمنشی رژیم خونخوار صهیونیستی، گفت: حتی هیتلر و جلادان تاریخ هم به بیمارستان‌ها حمله نمی‌کردند و از این به بعد بایدن یا سازمان حقوق بشر چه جوابی برای دفاع از حقوق بشر خواهند داشت و اگر این موضوع را مطرح کنند، چیزی جز تمسخر خودشان نخواهد بود.

 

وی افزود: یک رژیم غاصب به جای اینکه در جنگ با رزمنده‌ها و نظامیان مبارزه کند، مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را بمباران می‌کند و جنایات بزرگی در حال انجام دادن است. چون این مسئله ممکن است طول بکشد در استان‌ها مردم را توجیه کنید و آن‌ها که می‌پرسند چرا باید به فلسطین کمک کنیم، آگاه باشند که مسئله رژیم صهیونیستی، تنها مسأله فلسطینی‌ها نیست.

 

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تصریح کرد: ملت ما از دست اسرائیلی‌ها آسیب دیده‌ است. در جنگ صدام علیه ایران رژیم صهیونیستی و آمریکا نقش اول را داشتند. در ترور دانشمندان ایران آن‌ها عامل اصلی بودند، قطعنامه‌ برجام را آن‌ها با کمک ترامپ دفن کردند و هر جا که ایران می‌خواهد ارتباطات بین‌المللی داشته باشد، رژیم صهیونیستی نقش مخرب ایفا ‌می‌کند و جنایات این کشور علیه ایران خیلی بزرگ است، مردم ما این جنایات را می‌دانند.

 

رضایی با اشاره به این سؤال که «آیا ایران وارد صحنه می‌شود یا خیر؟» گفت: ایران به دقت در حال رصد و مشاهده صحنه است و معتقدیم این وضعیت نباید ادامه پیدا کند. چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیانش مشخص شده است و می‌بینیم که در بیانیه محکومیت حمله به بیمارستان که توسط بایدن و مکرون صادر شد، اسمی از عامل حمله آورده نشد. حوادث بسیار مهمی در حال رقم خوردن است و باید آماده باشیم./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده