تساوی سویا و رئال در مسابقه جنجالی لالیگا-راهبرد معاصر

تساوی سویا و رئال در مسابقه جنجالی لالیگا

جدال حساس و تماشایی تیم‌های فوتبال سویا و رئال مادرید با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 21
کد خبر: ۲۰۹۶۰۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ هفته دهم لالیگا اسپانیا (فصل ۲۴-۲۰۲۳) در شرایطی پیگیری شد که سویا در این هفته و در خانه پذیرای رئال مادرید صدرنشین بود.

این بازی از ساعت ۲۰ در ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان و با قضاوت رودریگو بورگس آغاز شد. در دقیقه چهارم این بازی فدریکو والورده یک گل را به ثمر رساند که این گل پس از بررسی VAR(کمک داور ویدئویی) مردود اعلام شد.

در دقیقه ۲۴ این بازی شوت ایوان راکیتیچ پس از عبور از کپا آریزابالاگا توسط دنیل راموس کارواخال از روی خط دروازه بازگشت تا آه از نهاد هواداران سویا بلند شود اما در نهایت دو تیم در پایان ۴۵ دقیقه اول با تساوی بدون گل به رختکن رفتند تا شانس خود را در نیمه دوم امتحان کنند.

 

در این نیمه، رودریگو در دقیقه ۵۷ یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد. شوت او با واکنش سنگربان سویا دفع شد تا این فرصت هم برای رئالی‌ها از دست برود.

در ادامه و در دقیقه ۷۴ ارسال توپ بازیکنان سویا روی دروازه رئال با برخورد به داوید آلابا وارد دروازه این تیم شد تا کهکشانی‌ها با گل‌به‌خودی از حریف خود عقب بیافتند. اما شاگردان کارلو آنچلوتی ۴ دقیقه بعد این گل را توسط کارواخال و با ضربه سر جبران کردند تا داشته‌های سویا بر باد برود.

 

در این بازی سرخیو راموس، ستاره و کاپیتان اسبق رئال هم شانس گلزنی داشت اما ضربه سر او با واکنش دیدنی دروازه‌بان رئال به بیرون رفت. در دقیقه ۸۵ بازهم بین بازیکنان دو تیم درگیری به وجود آمد. این درگیری زمان آغاز شد که بازیکنان رئال نسبت به وقت‌کشی از سوی بازیکنان سویا اعتراض داشتند که برای مدتی موجب توقف بازی شد.

این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا رئال همچنان با ۲۵ امتیاز در صدر باقی بماند و سویا نیز با ۹ امتیاز در رده سیزدهم این هفته را به پایان ببرد.

 از جمله نکات دیگر این دیدار به تقابل راموس با هم‌تیمی‌های سابق او باز می‌گشت که در صحنه‌هایی باعث درگیری و تنش هم شد. در یکی از این صحنه‌ها برخورد راموس با جود بلینگام باعث شد بین بازیکنان دو تیم درگیری شکل بگیرد که با دخالت داور این غائله ختم به خیر شد./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده