آنچلوتی:به بازیکنان گفتم اگر قرار به باختن است، خوب ببازیم!-راهبرد معاصر

آنچلوتی:به بازیکنان گفتم اگر قرار به باختن است، خوب ببازیم!

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی این تیم برابر بارسلونا، به تمجید از ستاره انگلیسی تیمش پرداخت.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۳ - ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 28
کد خبر: ۲۱۰۷۵۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پس از پیروزی این تیم برابر بارسلونا در هفته یازدهم لالیگا گفت: بلینگهام گل اول را فوق‌العاده زد و برای زدن گل دوم از هوشش استفاده کرد. ما شگفت‌زده شدیم. همه از سطح کارایی او در خط حمله شگفت زده شده‌اند. در حال حاضر او بازیکنی است که تفاوت را رقم می‌زند.

بلینگهام تا اینجای فصل ۱۰ گل در ۱۱ بازی لالیگا برای رئال به ثمر رسانده است و با زدن ۳ گل در لیگ قهرمانان، مجموع گل‌های این مهاجم انگلیسی برای رئال در این فصل به ۱۳ گل می‌رسد.

آنچلوتی در این باره اظهار داشت: جود، انگار یک بازیکن کهنه‌کار است، گل مساوی را که زد شرایط بازی را عوض کرد. این گل سبب شد که قدرت ما بیشتر شود و بارسا که تا قبل از دریافت گل اول، بهتر بازی می‌کرد، ضعیف‌تر شود.

سرمربی رئال مادرید درباره اینکه در بین دو نیمه و در زمانی که تیمش یک بر صفر عقب بود، به شاگردانش چه گفته است، یادآور شد: به آنها گفتم می‎‌توانید این بازی را ببازید اما اگر محکوم به باخت هستیم باید با یک نمایش بهتر بازی را واگذار کنیم. آنها در نیمه دوم انگیزه و انرژی بیشتری در دوئل‌ها داشتند.

آنچلوتی البته با اشاره به اینکه رئال نباید تنها به بلینگهام تکیه کند، افزود: بلینگهام می‌تواند به راحتی به ۲۰ تا ۲۵ گل زده برسد. او خوب شروع کرده اما ما به او به عنوان یک گلزن نگاه نمی‌کنیم بلکه اینطور تصور می‌کنیم که او بازیکن بسیار مهمی برای ما است که در حال حاضر گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده