آتش زدن عکس امانوئل ماکرون در رام الله-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

آتش زدن عکس امانوئل ماکرون در رام الله

تظاهرکنندگان در رام الله عکس‌های رئیس جمهور فرانسه را آتش زدند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 24
کد خبر: ۲۱۰۱۸۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ تظاهرکنندگان در رام الله عکس‌های امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه را آتش زده و شعار‌هایی علیه سفر وی به فلسطین اشغالی و دیدار وی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مطرح کردند.

پیشتر ماکرون در دیدار با نتانیاهو پیشنهاد ایجاد یک ائتلاف منطقه‌ای و بین‌المللی برای مبارزه با حماس را داد و گفت: پیشنهاد ما ایجاد یک ائتلاف منطقه‌ای و بین‌المللی برای مقابله با گروه‌هایی است که همه ما را تهدید می‌کنند.

رئیس‌جمهور فرانسه در دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تل‌آویو ضمن تاکید بر حمایت پاریس از رژیم صهیونیستی گفت: آمدم تا از اسرائیل برای دفاع از خود حمایت کنم. تو تنها نیستی (!). ما علیه داعش اقدام کردیم و این بار نیز با هم عمل خواهیم کرد.

ماکرون در اظهاراتی خصمانه علیه مقاومت فلسطین گفت: مایلم در چارچوبی که در عراق و سوریه (علیه داعش) عمل کردیم، بتوانیم با حماس نیز مبارزه کنیم. سازمانی که همه ما را تهدید می‌کند. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده