توقیف ۷ شناور صیادی در نوار ساحلی بوشهر-راهبرد معاصر

توقیف ۷ شناور صیادی در نوار ساحلی بوشهر

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر از توقیف ۶ فروند موتور لنج صیادی در نوار ساحلی بوشهر و یک فروند قایق صیادی در بندر دیر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 15
کد خبر: ۲۱۳۸۱۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ عبدالکریم غلامی با اشاره به رصد و پایش شبانه‌روزی شناور‌های صیادی در نوار مرزی خلیج‌فارس استان بوشهر اظهار داشت: تمام شناور‌های صیادی باید مقررات و قانون مورد نظر در فعالیت و صید و صیادی مورد توجه قرار دهند در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود و تحت پیگیرد قضایی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به توقیف ۶ موتور لنج صیادی در نوار ساحلی بوشهر تصریح کرد: این شناور‌ها به‌دلیل تخلفات صیادی وجود ملوان مازاد در لنج، عدم حضور ناخدا، همراه نداشتن مدارک و صید ممنوعه محاصره‌ای توسط عوامل یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر متوقف شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر با اشاره به توقیف یک قایق صیادی موتوری در بندر دیر خاطرنشان کرد: یک فروند قایق موتوری صیادی در نوار ساحلی شهرستان دیر به‌دلیل انجام صید ممنوعه پرساین که سبب نارضایتی و اعتراض صیادان قانونمند و مسئولین استانی و محلی شده نیز توسط عوامل این یگان توقیف و یک طاقه تور پرساین یا محاصره‌ای از این شناور کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: پرونده تخلفات صیادی ۷ شناور یاد شده تشکیل و برای طرح در کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی و سیر سایر مراحل قانونی تکمیل شد.

غلامی در پایان با اخطار به صیادان متخلف تأکید کرد: این یگان در مبارزه با متخلفان صیادی هیچگونه کوتاهی و اغماض نمی‌کند و تمام توان و تلاش خود را برای حفاظت آبزیان با ارزش خلیج فارس به کار خواهد گرفت. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده