داداش‌زاده: زور پرسپولیس به VAR نرسید-راهبرد معاصر

داداش‌زاده: زور پرسپولیس به VAR نرسید

پیشکسوت باشگاه استقلال و پرسپولیس در خصوص داوری دربی ۱۰۲ پایتخت گفت: مگر می‌شود VAR در بازی باشد اما صدای داوران ضبط نشود؟ این قانون همه دنیا است و اگر افشاریان این موضوع را نفی می‌کند پس VAR تنها برای نمایش بود.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 16
کد خبر: ۲۱۸۷۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ بهزاد داداش‌زاده در خصوص کیفیت دربی پایتخت اظهار داشت: کیفیت بازی همراه با هیاهوی تماشاگران خیلی خوب بود و نسبت به بازی‌های گذشته که خیلی کسل کننده و به تساوی ختم می‌شد، بهتر بود. هر چقدر که بازی پیش می رفت، حساسیت و جذابیت بیشتری داشت و فکر می‌کنم مالکیت بازی بیشتر دست پرسپولیس بود. البته مشخص بود که این بازی مساوی می‌شود زیرا حساسیتی در جدول برای کسب قهرمانی وجود نداشت و در آخر همه چیز به نفع سپاهان تمام شد. به نظرم پرسپولیس می‌توانست برنده باشد اما زورش به VAR نرسید با اینکه نفر به نفرشان از استقلال سرتر بودند. حالا باید به فکر بازی‌های برگشت باشند تا بتوانند قهرمانی را کسب کنند.

وی با اشاره به حواشی بعد از این بازی عنوان کرد: حواشی بعد از بازی خیلی بد بود؛ کادرفنی ۲ تیم عالی بودند و خوشحالی افشین پیروانی و نکونام عادی بود اما برخی افراد که دارای جایگاه هستند در فضای مجازی چهره بدی را نشان دادند. یحیی گل‌محمدی تجربه بیشتری در دربی‌ها دارد و شخصیت او کلا آرام است به همین دلیل آرامش بیشتری داشت اما نکونام اولین بار در این جایگاه بود و دوست نداشت که ببازد. چیزی که عجیب است، رفتار زشت افرادی مثل علی سامره است که در جایگاه برخی صحبت‌ها نیست. کسی حق ندارد به مدل رفتار و شخصیت کسی توهین کند زیرا دوست دارند شادی خود را به آن شکل نشان دهند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: برخی می‌گویند خطیر دوست قدیمی تاج است و نتیجه را به این موضوع نسبت می‌دهند اما این مسئله چیز عجیبی نیست که ۲ فوتبالی قدیمی با هم دوست باشند. مهدی تاج با ساکت هم دوست است اما کمیته انضباطی امتیاز سپاهان را کم کرد.

وی درمورد داوری بازی استقلال و پرسپولیس گفت: من در جایگاه نظر دادن در مورد داوری نیستم و کارشناسانی هستند که در این خصوص حرف بزنند اما به نظر من مشکل خود افشاریان است. او دیگر نباید رئیس کمیته داوران باشد و تکلیفش مشخص است. ۲ سال است که خودشان می‌گویند چقدر در بازی‌ها اشتباه کردند و تیم‌ها امتیاز از دست دادند، ولی با این میزان اشتباهات او از ریاست کمیته نمی‌رود. من نمی‌دانم اصلا او چطور در گذشته برای خود ما سوت می‌زد و قضاوت می‌کرد.

داداش‌زاده افزود: مگر می‌شود VAR در بازی باشد اما صدای داوران ضیط نشود؟ این قانون در همه دنیا است و اگر افشاریان این موضوع را نفی می‌کند یا به دنبال کتمان حقایق است و یا سیستم VAR تنها برای نمایش بوده است.

پیشکسوت پرسولیس خاطرنشان کرد: هر کسی به خودش اجازه می‌دهد در خصوص هر مسئله‌ای صحبت کند و پایش را از حدش فراتر می‌گذارد. هیئت مدیره استقلال در مورد پرسپولیس صحبت می‌کند ولی وظیفه‌اش تامین مخارج باشگاه‌شان است. البته چوب‌خط هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس نیز پر شده است و باید فکری به حال آن‌ها کرد. دلم برای هواداران که سرمایه‌های واقعی هستند، می‌سوزد که چطور این همه به آن‌ها ظلم می‌شود.

وی در پایان گفت: درویش قرار بود حق پیشکسوتان را بگیرد ولی وقتی ما می‌خواهیم به ورزشگاه برویم، در سکوی دوم به ما جا می‌دهند و این یعن هیچ‌ کاری برای ما نمی‌کنند./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار