ابلاغ سلام و پیام رهبری به جامعه مدرسین-راهبرد معاصر
اسامی نامزدهای هیئت رئیسه مجلس دوازدهم رئیس‌‌جمهور عراق وارد تهران شد جزئیات روند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری؛ از زمان تائید صلاحیت‌ها تا اعلام اسامی نامزدها قدردانی از حضور پرشور مردم در بدرقه رئیس جمهور شهید جزئیات جلسه افتتاحیه مجلس دوازدهم انتخابات ریاست‌جمهوری دوره‌ چهاردهم چه مراحلی دارد؟ آغاز مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در حسینیه امام خمینی‌(ره) با حضور رهبر انقلاب امیر سرتیپ هادیان: کادر پرواز رئیس‌جمهور جزو مجرب‌ترین خلبانان بودند مخبر: فرصت خوبی برای توسعه روابط ایران و چین وجود دارد ادای احترام 90 تن از سران و مقامات کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای به مقام رئیس جمهور شهید و همراهان حضور رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی امیر سرتیپ هادیان: یک تیم مجرب مشغول بررسی حادثه بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان هستند بیانیه پایانی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اختتامیه ششمین دوره «مجلس خبرگان رهبری» آغاز شد تشییع پیکر شهدای کادر پرواز شهادت در پایگاه یکم شکاری ارتش

ابلاغ سلام و پیام رهبری به جامعه مدرسین

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: جامعه مدرسین با سابقه‌ای درخشان و ممتاز و برخوردار از علما و اندیشمندان بزرگ است، امیدواریم این درخت تنومند روز به روز میوه‌ها و محصولات گوارا داشته باشد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۰۷ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 28
کد خبر: ۲۲۰۷۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری پیش از ظهر امروز با حضور در سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد، سلام گرم و ویژه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را به علما، اساتید، شخصیت‌ها و کلیه حاضران در این اجلاسیه مهم ابلاغ کرد.

وی با قدردانی از ابتکار جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در برگزاری اجلاسیه‌های منطقه‌ای و سراسری، جامعه مدرسین را با سابقه‌ای درخشان و ممتاز و برخوردار از علما و اندیشمندان بزرگ دانست و تصریح کرد: امیدواریم این درخت تنومند روز به روز میوه‌ها و محصولات گوارا داشته باشد.

‌محمدی گلپایگانی همچنین یاد و خاطره اعضای فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه را گرامی داشت و از مجاهدت‌ها و خدمات خالصانه آنان قدردانی کرد. /جهان نیوز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار