هراس رژیم صهیونیستی از زائران حاج قاسم-راهبرد معاصر
«راهبرد معاصر» گزارش می‌دهد؛

هراس رژیم صهیونیستی از زائران حاج قاسم

آنچه در هیاهوی عملیات تروریستی سازمان‌یافته رژیم صهیونیستی بیش از همه نمایان بود، هراس آنها از شهادت سردار بزرگ اسلام و بزرگ‌ترین و شجاع‌ترین فرمانده نظامی انقلاب اسلامی است، فرمانده شجاعی که حتی رسانه‌ها و کارشناسان غربی به شجاعت، درایت و ذکاوتش اعتراف کردند.
ملیحه زرین پور؛ کارشناس مسائل اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۱۴ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 04
کد خبر: ۲۲۱۹۲۴

هراس رژیم صهیونیستی از زائران حاج قاسم

 

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ سیزدهم دی ماه، در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس، صدای دو انفجار مهیب در مسیر گلزار شهدای کرمان به گوش رسید؛ صدایی که ناشی از حمله تروریستی سازماندهی شده رژیم صهیونیستی خارج از محدوده امنیتی بود.


در این انفجارها کار گذاشتن ساچمه های زیاد در دو کیف زائران مرقد سردار دل ها را در کرمان به خاک و خون کشید. طبق آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این حادثه تروریستی تاکنون 84 نفر شهید و 284 نفر مجروح شدند که در میان شهدا تعداد زیادی کودک، زن و مادران سرزمینمان به چشم می خورد.


شهادت مادران در روز مادر

مادران و شهیدان قهرمانی که در تقارن قابل تأملی با روز مادر و در هیاهوی تجدید پیمان با سردار دل ها به دست عاملان جنایتکار و کودک کش صهیونیستی به سوی حق شتافتند و کودکان پر پر شده ای که به دست دشمن زبون به خاک و خون کشیده شدند. به گفته مسئولان امنیتی، حملات تروریستی دیگری برای مکان های مشابه و دیگر مراسم های سالگرد حاج قاسم سلیمانی در کشور طراحی شده بود که خنثی شدند.

حاج قاسم را وقتی شهید کردند، گمان می کردند مردم را خواهند ترساند، اما مردم سکوت نکردند، در زمان شهادتش همه آمدند و خیل عظیمی از جمعیت این قهرمان ملی را تا آرامگاه ابدیش همراهی کردند


هراس نمایان دشمن

آنچه در هیاهوی سازمان یافته رژیم صهیونیستی بیش از همه نمایان بود، هراس آنها از شهادت سردار بزرگ اسلام و بزرگترین و شجاع ترین فرمانده نظامی انقلاب اسلامی است؛ فرمانده شجاعی که حتی رسانه ها و کارشناسان غربی به شجاعت، درایت و ذکاوتش اعتراف کردند. شیر بیشه ای که زنده اش به نوعی و شهیدش به شکل دیگری و شاید صد برابر بیشتر ترس را به جان دشمن می اندازد.


رژیم صهیونیستی بارها کشورمان را به حملات تروریستی تهدید کرده و حتی مدعی شده بود زمستان سرد و سختی در انتظار ایران است، اما خیال خامی است در سر دشمن بزدلی که زنان و کودکان را شهید می کند.


وقتی نقشه های دشمن نقش بر آب می شود

آنچه مهم است، اینکه حاج قاسم را وقتی شهید کردند، گمان می کردند مردم را خواهند ترساند، اما مردم سکوت نکردند، در زمان شهادتش همه آمدند و خیل عظیمی از جمعیت این قهرمان ملی را تا آرامگاه ابدیش همراهی کردند. هر چند دشمن تصور دیگری از ترساندن عاشقان حاج قاسم داشت، اما مردم پا پس نکشیدند و در چهارمین سالگرد شهادتش همه آمدند، پیر و جوان، محجبه و کم حجاب، سیاسی و بی طرف؛ نه فقط امسال، بلکه در چهار سال اخیر هر سال آمدند تا ثابت کنند کوتاه نمی نشینند.


مردم بی گناه را در شاهچراغ به رگبار بستند، به کودک و نوزاد رحم نکردند و گمان کردند این بار دیگر تمام است، پشت حریف قدر ایرانی مسلمان را به خاک می مالند، اما باز هم شکست خوردند؛ سیستان را به آشوب کشیدند و خواستند دعوای مذهبی به راه بیندازند؛ در کردستان و جای جای کشور شلوغ کاری راه انداختند و خواستند میان ملت و امت و نظام و حکومت فاصله بیندازند تا به نیت شوم براندازی نزدیک شوند، اما بصیرت ایرانیان بازهم حریف را شکست داد.


غزه را به خاک و خون کشیدند و کودکان را شهید کردند، دیدند ایرانیان باغیرت تک تک برای نابودی و نبرد با آنها نامزد می شوند؛ سیدرضی یکی دیگر از بزرگ قهرمانان ملی را شهید کردند این بار هم با موشک و پهپاد، اما باز هم همه آمدند و باز هم شکست نصیبشان شد.


این بار فکر شوم دیگری داشتند و خواستند هراسشان را با شهید کردن دوستداران حاج قاسم فرو بنشانند، اما باز هم تیرشان به سنگ خورد. در این حمله تروریستی بالغ بر ۳۰۰ نفر شهید و زخمی شدند، اما به جای تزریق ترس به امت، خشمشان برانگیخته شد و هرچند رژیم صهیونیستی گزینه اصلی و عامل حملات تروریستی است، اما آمریکا با ترس و دلهره خاصی عنوان کرد، کار واشنگتن نیست و دلیلی ندارد کار رژیم صهیونیستی باشد.


آمریکایی ها خوب می داند این حمله عواقب سنگینی دارد و با انتقام و پاسخ کوبنده ای از سوی نیروهای نظامی و امنیتی و مردم ایران همراه خواهد بود.


داغ بزرگ ملت و تسلیت جهان

دل ملت ایران داغدار عزیزانی است که رفتند با فرمانده شجاع و قهرمان ملی شان تجدید پیمان کنند و بگویند راهش ادامه دارد. هر کدام از ما یک قاسم سلیمانی هستیم، اما دشمن تحملش طاق شده و آنها را به خاک و خون کشید.

آمریکایی ها خوب می داند این حمله عواقب سنگینی دارد و با انتقام و پاسخ کوبنده ای از سوی نیروهای نظامی و امنیتی و مردم ایران همراه خواهد بود


کشورهای جهان در واکنش به انفجارهای تروریستی کرمان با صدور پیام هایی این واقعه را به دولت و مردم ایران تسلیت گفتند و محکوم کردند. از یمن تا ترکیه و از انصارالله لبنان تا جهاد فلسطین و عراق و روسیه همه محکوم کردند. حتی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد: اتحادیه اروپا با شدیدترین لحن بمب‌گذاری شهر کرمان را محکوم و همبستگی خود را با مردم ایران ابراز می‌کند. این اقدام تروریستی باعث مرگ و زخمی شدن شوک‌آور غیرنظامیان شده است. دل‌های ما اکنون با قربانیان و خانواده‌های آنهاست. مرتکبان بایستی پاسخگو شوند.


آمریکا نیز که یار همیشگی رژیم صهیونیستی، شریک دزد و رفیق قافله است، این حملات را محکوم و از زیر بار مسئولیت آن شانه خالی کرد. آنچه مسلم است، اینکه حمله تروریستی کرمان قطعاً با پاسخ سخت و قاطع ایران به عاملان آن همراه خواهد بود.


۱۳ دی ماه یادآور بزرگمردی است که به وسیله پهپادهای دشمن در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید؛ سردار حاج قاسم سلیمانی از آن دست قهرمانانی است که برای همیشه تاریخ در دل و ذهن ملت خواهد ماند و دلاورمردی ها، رشادت و شجاعتش زبانزد خاص و عام خواهد شد.


دشمنان به بزرگی و اقتدار، صلابت و توان مدیریتی و نظامی سردار بزرگ اسلام معترف بودند، سرداری که چنان دشمنان را به ترس و واهمه می انداخت که خواب راحت نداشتند؛ سرداری که داعش و تکفیری های جنایتکار را در سوریه و عراق با روش های تاکتیکی و جنگ نوین نابود کرد و اجازه نداد هیچ دشمنی به خاک و ناموس وطن نگاه چپ بیندازد. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده