رئیسی: جنایت تروریستی کرمان را مصرانه پیگیری می‌کنیم-راهبرد معاصر
مخبر: فرصت خوبی برای توسعه روابط ایران و چین وجود دارد ادای احترام 90 تن از سران و مقامات کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای به مقام رئیس جمهور شهید و همراهان حضور رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی امیر سرتیپ هادیان: یک تیم مجرب مشغول بررسی حادثه بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان هستند بیانیه پایانی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اختتامیه ششمین دوره «مجلس خبرگان رهبری» آغاز شد تشییع پیکر شهدای کادر پرواز شهادت در پایگاه یکم شکاری ارتش رهبر انقلاب در دیدار «رئیس مجلس لبنان»: ملت ایران از حادثه تلخ اخیر به عنوان یک فرصت استفاده خواهد کرد رهبر انقلاب در دیدار «رئیس جمهور تونس»: همدلی‌های کنونی میان ایران و تونس باید تبدیل به همکاری‌های میدانی شود امیر قطر با رهبر انقلاب دیدار کرد رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر پاکستان: سفر اخیر آقای رئیسی به پاکستان می‌تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور باشد «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امور خارجه شد رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد وزیر خارجه مصر: خواستار تقویت روابط با ایران هستیم حسینی‌پور سرپرست معاونت امور مجلس رئیس‌‎جمهور شد

رئیسی: جنایت تروریستی کرمان را مصرانه پیگیری می‌کنیم

رئیس جمهور گفت: ما مصرانه به دنبال آن هستیم تا پیگیری‌های لازم درخصوص جنایت تروریستی کرمان از ناحیه دستگاه‌های امنیتی انجام شود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۱۵ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 05
کد خبر: ۲۲۲۰۲۲

به گزارش راهبرد معاصر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پایان سفر خود به کرمان در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: باید در ابتدا از مردم عزیز زنجان عذرخواهی کنم چون امروز باید به این شهر سفر می‌کردم ولی به خاطر حادثه کرمان سفرم را به ترکیه هم لغو کردم چون احساس کردم این موضوع اولویت دارد و باید به آن بپردازم.

 

وی افزود: جلسه شورای امنیت ملی روز گذشته برای بررسی ابعاد این ماجرا در تهران تشکیل شد. در این جلسه،‌گزارشات دست اندرکاران شنیده و پیگیرهایی انجام شد و پیگیری‌هایی هم باید انجام شود. ما مصرانه به دنبال آن هستیم تا این پیگیری‌ها از ناحیه دستگاه‌های امنیتی ما انجام شود.

 

رئیس جمهور تاکید کرد: حضور من در کرمان برای عرض تسلیت به خانواده‌های معظم شهدا و بعلت خاطر عزیز خانواده شهدا ایثارگران و مجروحین این حادثه بود. همچنین؛ حضور من در کرمان برای انجام بررسی میدانی نسبت به حادثه‌ واقع شده و پیگیری ابعاد قضیه، شنیدن سخنان مسئولان امنیتی ـ انتظامی و دست‌اندرکاران موضوع که ضرورت داشت و اول صبح امروز با دوستان و عزیزان جلسه‌ای در کرمان داشتیم.

 

رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: این موضوع حتماً نیازمند بررسی‌های بیشتر است که در دستور کار خواهد بود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار