حماس: از خواسته خود کوتاه نمی‌آییم-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حماس: از خواسته خود کوتاه نمی‌آییم

عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که این گروه از خواسته خود کوتاه نمی‌آید.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۵ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 15
کد خبر: ۲۳۶۳۳۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ الرشق امروز دوشنبه تاکید کرد که توقف کامل جنگ در غزه، تنها ضامن حمایت از ملت فلسطین و توقف جنایات و نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی است.

این مقام حماس عنوان کرد: ما از خواسته خود مبنی بر خروج نیرو‌های اشغالگر از غزه و بازگشت آزادانه آوارگان به خانه‌هایشان کوتاه نمی‌آییم.

الرشق گفت که تلاش‌های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دولت او برای آزادی اسرای اسرائیلی با توسل به زور و گزینه نظامی شکست خورد و هیچ جایگزینی برای یک توافق حقیقی برای مبادله اسرا با مقاومت وجود ندارد.

وی اظهار داشت که دشمن به دنبال آتش‌بس موقت برای آزادی اسرای خود است تا بعد از آن دوباره جنگ و نسل‌کشی در غزه را ازسرگیرد.

عزت الرشق بیان کرد که دشمن صهیونیستی پس از گذشت بیش از ۶ ماه همچنان سردرگم است و نتوانسته هیچیک از اهداف خود یا دستاوردی را محقق کند.

این عضو دفتر سیاسی جنبش حماس خاطر نشان کرد که هدف قرار دادن غیرنظامیان نشانه شکست دشمن است نه اینکه مقدمه‌ای برای پیروزی باشد.

وی در پایان گفت: رژیم اشغالگر طرد شده است و افکار عمومی بین‌المللی در کنار ملت فلسطین و آرمان عادلانه آن است. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده