وزیر دفاع پاکستان: اقدام علیه ایران زیانی جدی به اسرائیل خواهد زد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

وزیر دفاع پاکستان: اقدام علیه ایران زیانی جدی به اسرائیل خواهد زد

وزیر دفاع پاکستان اعلام کرد که هرگونه اقدام از سوی رژیم صهیونیستی علیه ایران زیان جدی برای این رژیم را در پی خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۸ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 15
کد خبر: ۲۳۶۳۴۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ «خواجه آصف» وزیر دفاع پاکستان در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که هر اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی علیه ایران به زیان جدی برای این رژیم خواهد انجامید.

وزیر دفاع پاکستان افزود: هیچ فشاری بر پاکستان برای به رسمیت شناختن اسرائیل وجود ندارد و پاکستان در کنار فلسطینی‌ها می‌ایستد.

وی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق ادامه داد: سفارت ایران از سوی اسرائیل مورد هجوم قرار گرفت و افسران ارشد نظامی ایران در این حمله به شهادت رسیدند. ایران حق داشت که انتقام بگیرد.

خواجه آصف تصریح کرد: حمله به سفارت ایران از سوی اسرائیل نقض آشکار قوانین بود. پس از حمله به سفارت ایران انتظار می‌رفت که این کشور پاسخ بدهد. آنچه برای ایران اتفاق افتاد به دلیل ایستادگی در کنار مردم فلسطین است.

وزیر دفاع پاکستان گفت: این جنگ روی سراسر جهان اثر خواهد گذشت و آتش این جنگ دامن کشور‌های بزرگی را که از اسرائیل حمایت می‌کنند نیز خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این جنگ بر پاکستان نیز اثر خواهد گذاشت. پاکستان برای آزادی فلسطین دعا می‌کند و از فلسطینیان حمایت می‌نماید. ما نمی‌خواهیم تنش‌ها افزایش پیدا کند. کشتار در فلسطین باید متوقف شود. / مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده