واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم-راهبرد معاصر

واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم

دقیق شدن روی صحبت‌های اخیر آرتور کوین یامگا برای همراهی با استقلال با وجود جراحت در ناحیه چشمش حاوی پیام مهمی برای بازیکنان استقلال بود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۴۰۵۶۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ آرتور کوین یامگا که در سال‌های اخیر یکی از ارکان اصلی استقلال در کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر بیست و یکم و ایستادن استقلال در رتبه سوم جدول نهایی فصل گذشته بود حالا در حساس‌ترین روزهای فصل جاری لیگ برتر قصد دارد باز هم همچون دو فصل قبل نقشی هرچند اندک در موفقیت احتمالی استقلال داشته باشد.

 

درک بالا و حرفه‌ای این بازیکن فرانسوی از شرایط روحی روانی هم تیمی‌هایش او را بر آن داشت تا در شرایطی که استقلالی‌ها کار سختی در چهار دیدار باقیمانده در پیش دارند از طریق پیام آخرش برای بازیکنان و کادر فنی استقلال آنها را به یاد شرایط حساس تیم استقلال بیندازد.

 

به یاد داریم در برهه‌ای که یامگا دچار مصدومیت از ناحیه چشم شده بود بازیکنان استقلال تصمیم گرفتند به خاطر این بازیکن نتایج خوبی در لیگ برتر به دست بیاورند و حالا یامگا با ارائه چنین پیشنهاد غیرممکنی(بازی برای استقلال با یک چشم) قصد داشت این پیام مهم را به بازیکنان استقلال برساند تا با قدرت بیشتری به استقبال مسابقات باقیمانده بروند.

 

شنیده‌ها از اردوی تیم استقلال به ویژه از سوی افراد نزدیک به کادر فنی تیم نیز حاکی از آن است که این پیشنهاد یامگا به شدت در جمع بازیکنان استقلال مورد استقبال قرار گرفته است.

 

حتی گفته می‌شود کاپیتان‌های استقلال ضمن تقدیر از این رویکرد مثبت و پیام الهام بخش او به هم تیمی خارجی شان قول داده‌اند با تمام توان برای موفقیت و کسب عنوان قهرمانی استقلال تلاش می‌کنند تا در روز پایانی فصل همگی با هم جام قهرمانی را بالای سر ببرند./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده