سردار سلیمانی: روابط عمومی بسیج باید روابط عمومی مردم باشد-راهبرد معاصر
۲۵۰ نقطه در دنیا برای اخذ رای از ایرانیان خارج کشور در نظر گرفته شده است پورمحمدی: دولت باید امنیت فعالیت هنری را تضمین کند طحان‌نظیف: برخی از پرونده‌های داوطلبان بیش از یک بار بررسی شدند برنامه‌های دومین روز تبلیغات رادیو و تلویزیونی کاندیداهای ریاست‌جمهوری سرلشکر سلامی: خدمات آیت‌الله طه‌محمدی در عرصه‌های مختلف فراموش نخواهد شد بررسی آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم در دستور کار مجلس علیرضا زاکانی: از فردا مرخصی می‌گیرم اخذ آخرین تصمیمات برای برگزاری انتخابات در جلسه سران قوا محسن منصوری رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی شد قاضی زاده هاشمی از بنیاد شهید مرخصی گرفت مخبر: دولت به وعده‌اش در حوزه اشتغال عمل کرده است ۴ آسیب ساختاری دولتها در ایران از دید محسن رضایی بیانیه موتلفه درباره نظر شورای نگهبان زاکانی در نشست ستاد انتخاباتی: برای تداوم راه شهید رئیسی تکالیف سنگینی داریم تصمیم‌گیری برای برگزاری انتخابات سالم در جلسه سران قوا

سردار سلیمانی: روابط عمومی بسیج باید روابط عمومی مردم باشد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حضور مردم عامل تحول و پیروزی‌ در زمان دفاع مقدس است، بیان کرد: روابط عمومی بسیج باید به روابط عمومی مردمی تبدیل شود تا بتواند صدای همگان را در رسانه‌ها منعکس کند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
کد خبر: ۲۴۰۹۶۱

به گزارش راهبرد معاصر، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز (چهارشنبه، 26 اردیبهشت) در همایش ملی «مدار امید» که با حضور فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: باید روابط عمومی و رسانه‌ها در حوزه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و امیدآفرینی نقش داشته و در این امر مهم مجاهدت کنند.

 

وی افزود: روابط عمومی بسیج و مجموعه‌های ذیل آن یک تفاوتی باید با سایرین داشته باشد و اگر این تفاوت وجود نداشته باشد نمی‌تواند رسالت خود را جامه عمل بپوشاند. 


رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: بسیج با حضور مردم شکل می‌گیرد و بدون حضور مردم معنایی ندارد، در آستانه سالگرد عملیات بیت‌المقدس هستیم و حاضران در این عملیات شهادت می‌دهند که بسیج عامل موفقیت این امر بود.


سردار سلیمانی با بیان اینکه حضور مردم عامل تحول و پیروزی‌ در زمان دفاع مقدس است، بیان کرد: روابط عمومی بسیج باید به روابط عمومی مردمی تبدیل شود تا بتواند صدای همگان را در رسانه‌ها منعکس کند.


وی تصریح کرد: باید یک رویکرد تحولی را آغاز کنیم و به رسانه مردمی تبدیل و مشکلات آن‌ها را منعکس کنیم.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: حقایق بزرگی در دنیا جلوه‌گر شده است، یک زمانی گفته می‌شد بیداری اسلامی و برخی علامت سوال قرار می‌دانند اما امروز این بیداری در جهان رخ داده است.


سردار سلیمانی اظهار کرد: بیداری جهانی که امروز رخ داده مقطعی نبوده و ادامه دار است لذا ظرفیت رسانه‌ها برای انتقال فرهنگ مقاومت باید توسعه یابد.


حجت‌الاسلام رضایی: فلسفه وجودی بسیج حفظ ارزش‌های انقلاب توسط مردم است
حجت‌الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین نیز در ادامه، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی چندین ویژگی برای ارائه گزارشات بیان کرده‌اند، اول آنکه باید شیوه‌های جذاب و جدید در امر اطلاع رسانی استفاده شود.


وی ادامه داد: گزارشات و اطلاع‌رسانی باید هنرمندانه و به موقع و نیز باید ابهامات مرتفع شود و گزارشات پیشرفت انقلاب جامع و کامل به مردم برسد. 
نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج اظهار کرد: فلسفه وجودی بسیج حفظ ارزش‌های انقلاب توسط مردم است، باید عملکردهای بسیج را به طور کامل بدانیم تا بتوانیم پیام‌ها را به درستی منتقل کنیم.


حجت‌الاسلام رضایی گفت: در همه صحنه‌های مختلف انقلاب باید بسیج و روابط عمومی‌ها در میدان باشند تا بتوانند تمامی عملکردها را به اطلاع مردم برسانند.


سردار باستان: غربی‌ها مانع انتقال اخبار درست از غزه هستند
در ادامه همایش، سردار مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور نیز گفت: در عصر ارتباطات فناوری های جدید تاثیر گذار است.


وی افزود: باید همواره ما به عنوان روابط عمومی‌ها راوی اول باشیم و در کمترین زمان مطالب مهم را بیان کنیم.


 مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: هر آنقدر دایره مخاطب بیشتر باشد مسئله جهاد تبیین مؤثرتر صورت خواهد پذیرفت لذا در حوزه رسانه گسترش مخاطب و کیفیت مطالب نیز از اولویت‌ها در امر اطلاع رسانی است. 


سردار باستان تأکید کرد: در غزه خبرنگار را شهید می‌کنند تا نتواندجنایت‌های صهیونیست‌ها را نشان دهد و غربی‌ها نیز این اقدام جنایتکارانه پیروی می‌کنند.

گفتنی است، همایش «مدار امید» به همت سازمان بسیج مستضعفین، با حضور مسئولان کشوری و لشکری، معاونین روابط عمومی سپاه‌های استانی، مدیران گروه تلویزیونی بسیج استان‌ها، مدیران خبرگزاری بسیج استان‌ها، خبرنگاران افتخاری منتخب و هنرمندان برگزار شد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده