واکنش حسین شریعتمداری به شهادت آیت الله رئیسی-راهبرد معاصر

واکنش حسین شریعتمداری به شهادت آیت الله رئیسی

مدیر مسئول روزنامه کیهان تأکید کرد: من سال‌های سال بود ایشان را می‌شناختم ویژگی که بسیار کم‌نظیر است، مردمی بود و خستگی از دست ایشان خسته شده بود. نکته‌ای که بسیار دردناک است از دست دادن یک خادم بزرگ است، ایشان هدیه خودشان را دریافت کردند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۴۱۶۲۷

به گزارش راهبرد معاصر، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در گفت‌وگویی تلویزیونی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در حادثه فرود سخت بالگرد حامل رئیس‌جمهور، اظهار کرد: این ضایعه به مردم ایران تسلیت می‌گوییم. به شهدای بزرگوار باید تبریک گفت اجر و مزد یک عمر فداکاری خود را گرفتند و رفتند. به قول شهید آوینی ما شهدا را از دست ندادیم به دست آوردیم.


وی افزود: من سال‌های سال بود ایشان را می‌شناختم ویژگی که بسیار کم‌نظیر است. مردمی بود و خستگی از دست ایشان خسته شده بود. نکته‌ای که بسیار دردناک است از دست دادن یک خادم بزرگ است. ایشان هدیه خودشان را دریافت کردند.


مدیر مسئول روزنامه کیهان بیان کرد: به قول شهید آوینی، «ما شهدا را از دست ندادیه‌ایم بلکه به دست آورده‌ایم و لذا ما خودمان را داریم از دست می‌دهیم»


شریعتمداری تأکید کرد: آیت‌الله رئیسی اخیرا در جمع مردم مازندران گفته بود که برخی منتقد سفرهای استانی بنده هستند و من هم به آن‌ها گفتم که اگر لازم باشد سی تا چهل بار هم که شده به یک استان سفر می‌کنم.


مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی هنوز از یک کاری فارغ نشده بود به کار دیگری می‌پرداخت، گفت: از دست دادن ایشان برای مردم ایران بسیار دردناک است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده