تاکید سران قوا بر ضرورت تداوم گفتمان مردم‌محور رئیس جمهور شهید-راهبرد معاصر

تاکید سران قوا بر ضرورت تداوم گفتمان مردم‌محور رئیس جمهور شهید

در جلسه عصر امروز سران قوا ضمن بحث و تبادل نظر، درباره نحوه کار و اقدامات قابل انجام هر یک از قوای سه گانه برای افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو گفتگو شد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۲۴۱۹۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ جلسه سران قوا عصر امروز سه شنبه به میزبانی محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، محمد باقر قالیباف رئيس مجلس، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه و همچنین معاون حقوقی رئیس جمهور، قائم مقام شورای نگهبان و معاون سیاسی وزیر کشور برگزار و مصوبات دیروز این جلسه در خصوص اصلاح تبصره‌های ۱۹ و ۲۹ قانون انتخابات مبنی بر عدم همزمانی انتخابات شوراها با انتخابات ریاست جمهوری که با همکاری دولت و شورای نگهبان مصوب و امروز درصحن علنی مجلس به تصویب رسید بحث و تبادل و نظر شد.
در این جلسه همچنین درباره نحوه عمل و اقدامات قابل انجام هر یک از قوای سه گانه در خصوص امید بخشی به جامعه و افزایش میزان مشارکت در انتخابات پیش رو گفتگو شد.
«تداوم گفتمان رئیس جمهور شهید در تلاش مجاهدانه و پیگیرانه برای خدمتگزاری به مردم» و «مواضع مقتدرانه و عزتمندانه در برابر دشمنان و تعامل و مدارا با گروهها و دیدگاههای مختلف جامعه» از دیگر محورهایی بود که در جلسه امروز سران قوا مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده