افزایش قیمت سوخت نباید بهانه ای برای افزایش قیمت سایر اجناس شود-راهبرد معاصر

افزایش قیمت سوخت نباید بهانه ای برای افزایش قیمت سایر اجناس شود

استاندار تهران گفت: طرح افزایش قیمت سوخت نباید بهانه ای برای افزایش قیمت سایر اجناس شود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 04
کد خبر: ۲۹۸۵۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ انوشیروان محسنی بندپی عصر چهارشنبه در آیین افتتاحیه کارخانه پروتئینی در رباط کریم طی سخنانی اظهار داشت: امسال در سال رونق تولید قرار داریم و از طرفی در بیانیه گام دوم اشاره شده است که اگر کشور دارای اقتصاد قوی باشد هرگز سلطه پذیر نخواهد بود.

 

محسنی بندپی گفت: تمام هدف ما در شرایط موجود تثبیت اشتغال موجود برای دولت اهمیت دارد و در تابستان ۹۸ در مقایسه با مدت مشابه نرخ بیکاری در استان تهران ۲/۲درصد کاهش یافته است.

 

استاندار تهران افزود:  طرح افزایش قیمت سوخت نباید بهانه ای برای افزایش قیمت سایر اجناس شود و ماموران و بازرسان در حال پیگیری هستند و با آن برخورد می شود.

 

وی بیان داشت: گسترش فروشگاه زنجیره ای و توسعه آنها در شهرستان های استان نقشی موثر در اقتصاد خانوارها دارد و اینکه عده ای اغتشاشگر اقدام به غارت این فروشگاه ها کردند به هیچ وجه خللی در اراده مدیریت این فروشگاه ها در افتتاح شعبات شهرستانی وارد نکرده است.

 

استاندار تهران عنوان داشت: فروشگاه های زنجیره ای می توانند با عرضه کالاهای ارزان قیمت نقش مهمی در میزان رضایتمندی مردم داشته باشند.

 

محسنی بندپی گفت: حمایت مقام معظم رهبری از سیاست های اقتصادی دولت یک سرمایه بی بدیل برای دولت است  و تاکید ایشان بر عدم گرانی های ناشی از افزایش قیمت بنزین برای ما حجت است.

 

منبع: مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده