آخرین اخبار از وضعیت تعطیلی مدارس کشور امروز یکشنبه ۱۷ آذر ۹۸-راهبرد معاصر

آخرین اخبار از وضعیت تعطیلی مدارس کشور امروز یکشنبه ۱۷ آذر ۹۸

آخرین آخبار از وضعیت تعطیلی مدارس کشور امروز یکشنبه ۱۷ آذر ۹۸ را در ادامه می‌خوانیم.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 08
کد خبر: ۳۰۱۳۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ افزایش آلودگی هوا؛ شیوع بیماری ویروسی آنفولانزا و و همچنین بارش برف و باران باعث تعطیلی برخی از مدارس در شهرهای مختلف کشورمان شده است. در ادامه تعطیلی مدارس برخی از شهرها امروز 17 آذر 98 را مشاهده می کنیم.

 

تمام مدارس شهرستان کهنوج در نوبت صبح امروز تعطیل شد

آقای سلاجقه رئیس اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد به علت تشدید بارندگی ها که با رعد و برق همراه است و برای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی برای دانش آموزان ، تمام مدارس شهرستان کهنوج در نوبت صبح امروز یکشنبه ۱۷ آذر تعطیل اعلام شد.

 

مدارس فریدن مجددا تعطیل شدند

 آموزش و پرورش فریدن به علت بارش برف و لغزندگی معابر مدارس یکشنبه ۱۷ آذر این شهرستان را تعطیل اعلام کرد

 

شروع مدارس روستايي چادگان با يك ساعت تاخير

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش تمامی مدارس شهرستان چادگان امروز یکشنبه ۱۷ آذر ماه دایر می باشند وفقط مدارس روستایی بایک ساعت تاخیر شروع میشوند.

 

مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی برخی مناطق همدان تعطیل شد

به علت بارش برف بردت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی یک و ۲ همدان، بهار و لالجین، کبودراهنگ و گل تپه، رزن درگزین و سردرود و ملایر و سامن، فامنین و قهاوند و تمامی دوره های تحصیلی در تویسرکان و قلقل رود، نهاوند و خزل، اسدآباد و جوکار در نوبت صبح روز یکشنبه ۱۷ آذرماه تعطیل است

 

مدارس خدابنده و سجاسرود تعطیل شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان بنا به تصمیم کمیته تعطیلی مدارس استان زنجان، به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس کلیه مقاطع تحصیلی بخش مرکزی خدابنده و مقطع ابتدایی سجاسرود شیفت صبح امروز یکشنبه ۱۷ آذر تعطیل می باشند.

 

تعطیلی مدارس نوبت صبح بیرانشهر

با توجه به بارش برف و برودت هوا، تمامی مدارس نوبت صبح بیرانشهر امروز در نوبت صبح تعطیل است.

 

تعطیلی مدارس نوبت صبح شهرستان دلفان و برخی مقاطع سلسله

درگاهپور، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان: فردا(یکشنبه) تمامی مدارس نوبت صبح نورآباد و کاکاوند تعطیل است.

در شهرستان سلسله نیز مدارس پیش‌دبستانی و دبستانی نوبت صبح به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام می‌شود

 

تعطیلی مدارس در کرمان:

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمان: موج آنفلوانزا تا ۱۰ روز دیگر فروکش خواهد کرد. نیازی به تعطیلی مدارس در کرمان نیست. بیماری آنفلوانزا در کرمان تحت کنترل قرار گرفته است. زمان توزیع واکسن آنفلوانزا دیگر گذشته است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار