امروز ۱ دی ۹۸؛ پایان مهلت شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده-راهبرد معاصر
پزشکیان: من اصولگرا هستم/ برای کسب قدرت نیامده‌ام شرایط انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل از خارج به کشور دیدگاه نامزدهای ریاست جمهوری در خصوص اصلاح بورس رهبر انقلاب: برای انتخاب خوب ببینید چه کسی توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد قاضی‌زاده هاشمی در نشست خبری: رئیس‌جمهور باید دارای جامعیت باشد پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی به امامت رهبر انقلاب بررسی نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو در دستور هفته جاری مجلس پیام رهبر انقلاب: برائت از جلادان غزه به همه جهان تسری یابد انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان غیرواقعی است نامه نمایندگان به منظور درباره احکام بازنشستگان فرهنگی انهدام باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب توسط سپاه پاسداران برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما امروز شنبه 26 خرداد رهبر انقلاب: برائت امسال باید فراتر از موسم حج در همه‌ جای جهان تسرّی یابد حمایت خاتمی از کاندیداتوری پزشکیان

امروز ۱ دی ۹۸؛ پایان مهلت شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده

مهلت شکایت داوطلبانی که صلاحیت آنها در هیات‌های اجرایی تایید نشده است، امروز پایان می‌یابد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۱ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 22
کد خبر: ۳۱۵۰۶

روز 27 آذر مراتب ردصلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس از سوی فرمانداران به این افراد اعلام شد. این داوطلبان از تاریخ 28 آذر تا امروز اول دی فرصت دارند تا شکایت خود را هیات نظارت استان اعلام کنند.

 

هیات نظارت استان بیست روز یعنی حد فاصل 2 تا 21 دی فرصت دارد تا به این شکایات رسیدگی کند. داوطلبانی که در این مرحله تایید صلاحیت نشوند، این فرصت را دارند تا بار دیگر شکایت کنند و شورای نگهبان بیست روز فرصت دارد تا به این شکایات رسیدگی کند.

 

22 بهمن اسامی قطعی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.

 

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پیش از این گفته بود که از مجموع ۱۶۰۳۳ نفر داوطلبانی که برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام اولیه کردند تا پایان زمان قانونی رسیدگی به صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی، تعداد ۸۴۸ نفر اعلام انصراف کردند. در نهایت پرونده ۱۵۱۸۵ نفر مورد بررسی قرار گرفت و در نتیجه صلاحیت ۹۱.۲ درصد از افراد در هیات‌های اجرایی مورد تایید قرار گرفت و نتیجه به هیات‌های نظارت اعلام شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده