تعدادی از تشییع کنندگان بر اثر ازدحام جمعیت کرمان جان باختند/ فیلم-راهبرد معاصر

تعدادی از تشییع کنندگان بر اثر ازدحام جمعیت کرمان جان باختند/ فیلم

بر اثر ازدحام جمعیت کرمان تعدادی از تشییع کنندگان جان باختند. رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: متاسفانه بر اثر ازدحام و تراکم انبوه جمعیت تشییع کننده در کرمان تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعدادی از مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شده اند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۱۷ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 07
کد خبر: ۳۲۹۱۹

به گزارش راهبرد معاصر،ازدحام جمعیت کرمان در مراسم وداع به حدی رسید که تعدادی از عزاداران مصدوم شده و تعدادی نیز جان باخته‌اند.

 

پیرحسین کولیوند رییس اورژانس کشور افزود: در حال بررسی ابعاد این حادثه هستیم و به محض مشخص شدن شرایط جسمی مصدومان، اطلاعات تکمیلی از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 کولیوند با تایید مصدومیت و فوت تعدادی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان گفت: متاسفانه برابر گزارش‌هایی دریافتی به دلیل ازدحام جمعیت، تعدادی از هموطنان در حین مراسم، مجروح شده و تعدادی دیگر نیز جان خود را از دست دادند.

 

وی با بیان این‌که رسیدگی به مجروحان ادامه دارد، گفت: جزئیات این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد. ضمن آن که دکتر نمکی وزیر بهداشت شخصا در محل حضور دارند و این موضوع را مدیریت می‌کنند.

 

وی گفت: خبر‌های این حادثه را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند.

 

مراسم تشییع سردار سپهبد سلیمانی صبح امروز با حضور جمعیت انبوه مردم استان کرمان و استان‌های همجوار در شهر کرمان برگزار شد.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده