حضور فعال یگان های انتظامی و ترافیکی در مصلای بزرگ امام خمینی-راهبرد معاصر
جلسه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌‌جمهوری برگزار شد زاکانی: مبارزه با فساد را از گردن کلفت‌ترین ها شروع کرده‌ام رأی‌گیری از ایرانیان خارج کشور توسط ۲۵۰ شعبه انجام می‌شود آخرین وضعیت تعطیلی شنبه‌ها ابلاغ دستورالعمل وزارت علوم درباره انتخابات به دانشگاه‌ها واکنش پزشکیان به سوالی درباره معاون اول دولتش: نمی‌دانم! قالیباف: باید با درایت و پختگی کار را پیش ببریم مخبر: پر کردن جای خالی شهید رئیسی بسیار سخت است رزمایش مشترک همزمان مقابله با تروریسم ایران و آذربایجان برگزار شد رضایی: اجماع در جبهه انقلاب یک ضرورت برای خدمت و پیشرفت کشور است چرا برخورد پلیس فرانسه با گروهک منافقین مهم است؟ باقری: برقراری امنیت مستلزم تسلط بر فناوری‌های نوین است سرلشکر سلامی: مصونیت‌بخشی به جوانان در مقابل تهدیدات از رسالت‌های اصلی سپاه است برنامه‌های امروز نامزدها در تلویزیون سردار شریف:سپاه هیچ جانبداری از نامزدهای انتخابات نمی‌کند

حضور فعال یگان های انتظامی و ترافیکی در مصلای بزرگ امام خمینی

رئیس پلیس پایتخت گفت: کلیه یگان های انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت از ساعات اولیه امروز در اطراف مصلای بزرگ امام خمینی حضوری فعال و پررنگ دارند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 17
کد خبر: ۳۳۷۱۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار حسین رحیمی با اشاره به برگزاری نماز جمعه این هفته تهران به امامت ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای، بیان داشت: کلیه یگان‌های انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت از ساعات اولیه امروز در اطراف مصلای بزرگ امام خمینی حضوری فعال و پررنگ دارند.

 

وی با تاکید بر اینکه همه تمهیدات لازم امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و ترافیکی این مراسم اندیشیده شده است، گفت: انشاالله امروز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی حماسه‌ای دیگر را شاهد خواهیم بود.

 

منبع: مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده