علت درگذشت نماینده استانه اشرفیه رمضانی دستک-راهبرد معاصر

علت درگذشت نماینده استانه اشرفیه رمضانی دستک

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 29
کد خبر: ۳۷۱۰۴

به گزارش راهبرد معاصر، محمدعلی رمضانی دستک که یک هفته قبل با برگزاری انتخابات مجلس به عنوان منتخب مردم آستانه اشرفیه در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی انتخاب شد ساعاتی قبل دار فانی را وداع گفت. در ادامه این خبر علت درگذشت نماینده استانه اشرفیه رمضانی دستک را می خوانیم.

 

 

علت درگذشت نماینده استانه اشرفیه رمضانی دستک

 

 

علت درگذشت نماینده استانه اشرفیه رمضانی دستک

«محمدعلی رمضانی دستک» منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم که از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس بود، محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس دهم ضمن تسلیت به مردم حوزه انتخابیه خود اعلام کرد که «محمدعلی رمضانی دستک» منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم به علت ابتلا به آنفولانزا درگذشت.

 

وی افزود: مرحوم رمضانی که از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس بود در انتخابات ۲ اسفند با کسب اکثریت آرا به عنوان منتخب مردم به بهارستان راه یافته بود، اما متاسفانه شب گذشته به دلیل ابتلا به ویروس آنفولانزا درگذشت و به یاران شهیدش پیوست.

 

 

محمدعلی رمضانی دستک ۱۷ بهمن با علاِیم سرماخرودگی به بیمارستان کوثر مراجعه و به علت حاد شدن شرایط جسمانی و مشکلات ریوی به بیمارستان پارس رشت مراجعه و چند روز در آنجا بستری شد.

 

وی سپس با مناسب شدن نسبی شرایط جسمانی ۳۰ بهمن در آخرین روز تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی در جوار ملکوتی حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف در جمع مردم سخنرانی و همان شب دوباره با وخیم شدن حال خود به بیمارستان قائم (عج) رشت و در بخش مراقیت‌های ویژه بستری شده و علیرغم تلاش بسیار تیم پزشکی ایشان به دلیل آنفلوآنزا شدید و مشکلات ریوی دعوت حق را لبیک گفت.

 

 

سخنان نماینده استانه اشرفیه رمضانی دستک پس از بستری شدن

 

 

 

 

 

 

علت درگذشت نماینده استانه اشرفیه رمضانی دستک

 

 

بیو گرافی و سوابق سیاسی محمد علی رمضانی دستک

 

محمدعلی رمضانی دستک نماینده منتخب آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم متولد ۱۳۴۲ در روستای دستک از توابع بندر کیاشهر و دارای مدرک فوق لیسانس تاریخ بوده و و دانشجوی دکترای این رشته در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مربوط به وزارت فرهنگ و آموزش عالی بود که در ۱۰ اسفند ۹۸ درگذشت و از جمله راه یافتگان به مجلس یازدهم بود که در دهم اسفند ماه ۹۸ درگذشت

 

فرمانداری شهرستان آستانه و مدیرکلی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از جمله سوابق وی محسوب می گردد.

 

وی متولد ۱۳۴۲ می‌باشد و فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه، مدیر کل تعاون استان گیلان، دستیار ویژه و مسئول دفتر استاندار از سوابق مدیریتی وی بود.

 

 

علت درگذشت نماینده استانه اشرفیه رمضانی دستک

 

 

مرحوم رمضانی که از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس بود با اکثریت آرا  در انتخابات اخیر  که ۱۳ هزار و ۹۴۸ رأی کسب کرد و به عنوان منتخب مردم آستانه اشرفیه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شناخته شد. به عنوان منتخب مردم به بهارستان راه یافته بود اما متاسفانه شب گذشته به دلیل ابتلا به ویروس آنفولانزا درگذشت و به یاران شهیدش پیوست.

 

علت درگذشت نماینده استانه اشرفیه رمضانی دستک

 
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده