حمله موشکی به پایتخت عربستان-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حمله موشکی به پایتخت عربستان

رسانه‌های سعودی از شلیک دو موشک بالستیک به خاک عربستان سعودی خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 29
کد خبر: ۳۹۱۶۷

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، رسانه‌های سعودی از وقوع یک انفجار بسیار مهیب در ریاض، پایتخت عربستان خبر دادند.

 

العالم همچنین به نقل از خبرنگار خود از وقوع انفجار‌های مهیب در شهر جیزان در جنوب عربستان خبر داد.

 

شبکه تلویزیونی الجزیره نیز به نقل از رسانه‌های سعودی اعلام کرد ائتلاف متجاوز سعودی مدعی رهگیری و انهدام یک فروند موشک بالستیک در آسمان ریاض شد.

 

در همین حال، شبکه تلویزیونی العربیه اعلام کرد پدافند هوایی عربستان یک فروند موشک در آسمان جیزان در جنوب این کشور را رهگیری کرده است.

 

هنوز از تلفات و خسارات احتمالی این حمله موشکی خبری منتشر نشده است.

 

برخی رسانه‌های سعودی این حمله موشکی را به جنبش انصارالله یمن منتصب کرده اند. با این وجود، هنوز مقامات یمنی به این حمله واکنشی نشان نداده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده