رفع ایراد استفساریه قانون استخدام معلمان حق التدریس-راهبرد معاصر

رفع ایراد استفساریه قانون استخدام معلمان حق التدریس

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از رفع ایراد استفساریه قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس برای استخدام نیروهای نهضتی و حق التدریس با همکاری شورای نگهبان در این کمیسیون خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 14
کد خبر: ۴۰۴۷۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه نشست اعضای کمیسیون به دنبال رفع ایراد استفساریه استخدامی مشمولین تبصره 10 ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس اعاده شده از شورای نگهبان بودند. 

 

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با نماینده شورای نگهبان به صورت تلفنی ایراد این شورا به استفساریه برطرف و طرح استفساریه قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان برای تصویب در صحن به هیأت رئیسه مجلس ارجاع شد که قطعا در مجلس دهم به تصویب خواهد رسید. 

 

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: اضافه کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده قرار است طرح استفساریه فردا (چهارشنبه 27 فروردین) یا نهایتا هفته آینده در دستور کار صحن علنی قرار بگیرد. 

 

میرزاده اظهار داشت: با حضور معاون پژوهشی وزارت علوم و نمایندگانی از دیوان محاسبات مجلس تلاش کردیم که نحوه هزینه کرد اعتبارات پژوهشی در دانشگاه‌های سراسر کشور را بررسی کنیم تا مسیر پژوهشی در دانشگاه‌ها به ویژه برای هیأت علمی با سهولت بیشتری همراه باشد.

 

منبع: فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده