امام جمعه لواسانات نسبت به قدردانی از شهردار سابق هشدار داد-راهبرد معاصر

امام جمعه لواسانات نسبت به قدردانی از شهردار سابق هشدار داد

امام جمعه بخش لواسانات با هشدار نسبت به قدردانی نسبت به شهردار سابق لواسان که دستگیر شد، از مراجع ذیصلاح خواست برخی از فساد‌های وی را اطلاع رسانی کنند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 15
کد خبر: ۴۰۵۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت الاسلام سید سعید لواسانی در توئیتی که روز چهارشنبه در صفحه شخصی خود منتشر کرد، نوشت: اگر کسی از شهردار سابق لواسان تقدیر کند یعنی خودش هم فساد است. زیرا فساد او و باندش اظهر من الشمس است.

 

وی افزود: چقدر پول نامشروع به جیب خود ریخته اند؟ کاش اطلاعات سپاه و دادگاه برخی از فساد دستگیر شدگان را بیان کنند تا رو سیاهی به زغال بماند.

 

شهردار، رئیس و دو عضو شورای شهر لواسان بهمن ماه سال ۹۸ دستگیر شدند و پس از گذشت ۳ ماه مراجع قضائی همچنان علت بازداشت این افراد را اعلام علنی نکرده اند.

 

هفته گذشته ۲ عضو علی البدل وارد شورا شده و این شورای ۴ نفره "احسان خدابنده" را به عنوان سرپرست شهرداری لواسان معرفی کردند.

 

لواسان یکی از شهر‌های شهرستان شمیرانات با جمعیتی افزون بر ۱۸ هزار نفر در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

امام جمعه لواسانات نسبت به قدردانی از شهردار سابق هشدار داد

منبع: ایرنا

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
0
0
جناب امام جمعه هرکسی از این شهردار لواسان اقای جعفر بیگی و یک مشت دزد کلاه بردار به اسم هیئت امنا مسجد لواسان که سر تا پا فاسد دزد شارلااهستن که زمینهای مردم رو میفروشن به اسم قبرستان دزد و فاسد هست
شما یک روحانی هستید امام جمعه یک شهر به این بزرکی هستین باید برای مردم الگو باشید نه اینکه بیای با این خائنهای وطن فروش که ساواکیهای دوره شاه خاین بودن همکاری میکتید خون به جیگر مردم کنید راه میافتید از خونه های شخصی مردم عکس میگیرید و دستور تخریب میدید در حیطه کاری شما نیست که اینقدر دخالت گسترده دارید پس احترام حد اقل لباس پیامبر خدا تو تنتونه رو نگهدارید
تحلیل های برگزیده