سوالات و کلید آزمون قلم چی 12 اردیبهشت 99-راهبرد معاصر

سوالات و کلید آزمون قلم چی 12 اردیبهشت 99

سوالات و کلید آزمون قلم چی 12 اردیبهشت 99 - آزمون های قلمچی یکی از پرمخاطب ترین آزمونهای آزمایشی کشور می باشد که از استانداردهای نسبی ای نیز برخوردار میباشد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 01
کد خبر: ۴۱۷۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، سوالات و کلید آزمون قلم چی 12 اردیبهشت 99 - در گذشته خیلی نیاز نداشتیم که منطق برنامه ی آزمون ها را توضیح دهیم . زیرا دانش آموزانی که به کانون می آمدند برطبق عادت برنامه را اجرا می کردند و فقط تعدادی از دانش آموزان بودند که با دقت و حوصله روی برنامه و منطق تنظیم آن عمیق می شدند و درباره ی علت های کلی و جزئی برنامه سوال می پرسیدند . اما اکنون و در دوران تعطیلات کرونایی وضع فرق می کند و همه ی مردم برای پیدا کردن بهترین راهکارها و راه حل ها به دنبال استدلال و منطق هستند .


برنامه ی آزمون 12 اردی بهشت خیلی ساده است و در عین حال منطق خیلی محکم و منسجمی دارد . برنامه را می شود در دو یا سه خط توضیح داد اما بهتر است در ابتدا دلایل برنامه را توضیح دهیم . از پشتیبانان و اولیا و مشاوران و دانش آموزان عزیز هم خواهش می کنیم منطق و استدلال های برنامه را برای دیگران هم توضیح دهید تا دانش آموزان که هم اکنون بیش از هر چیز نیاز به آرامش و برنامه دارند با اطمینان و در مسیر صحیح گام بردارند .گر چه در این جا می خواهیم راجع به برنامه ی آزمون 12 اردی بهشت توضیح دهیم اما بد نیست روی این موضوع هم تاکید کنم که هم اکنون در میان دانش آموزان با پدیده ی دو قطبی مواجه هستیم به این معنی که بعضی دانش آموزان خیلی بیشتر و به مراتب بیش از گذشته تلاش می کنند و برخی هم کم توجهی می کنند و قدر زمان را نمی دانند .پس از تعطیلات تفاوت ها و فاصله ها بیشتر می شوند .

 

خوب است شما جزء کسانی باشید که از این ایام تعطیلات اجباری به بهترین شکل استفاده می کنید . در این باره گفتنی ها بسیار است که بعدا به آن خواهیم پرداخت .اکنون در شرایطی که تعطیلی مدارس ادامه دارد و دانش آموزان درخانه هستند برنامه ی مشخص و واضحی برای آزمون 12 اردیبهشت در نظر گرفته ایم .

 

این برنامه چند هدف مشخص دارد :
کمک به دانش آموزان تا در امتحانات پایان سال بهترین نتیجه را بگیرند .
دانش آموزان پایه ی درسی خود را بیش از پیش تقویت کنند . یک جمع بندی قدرتمند داشته باشند . مانند برخی دانش آموزان سال های قبل به نیم سال دوم کم توجهی نکنند و بتوانند سال آینده را با پایه ی قوی تر و آمادگی بیشتر آغاز کنند و روی پیش نیازها مسلط باشند .و یک نکته ی مهم : برنامه به گونه ای طراحی شده که درباره ی زمان امتحانات پایان سال و بازگشایی یا تعطیلی مدارس و تاریخ برگزاری کنکور هر تصمیمی گرفته شود دانش آموزان می توانند با آرامش و تسلط مطمئن باشند که در مسیر صحیح قدم بر داشته اند .

 

برنامه ی آزمون 12 اردی بهشت شامل چه قسمت هایی خواهد بود ؟
برنامه ی آزمون روی نیم سال دوم متمرکز است . معمولا به نیم سال اول توجه بیشتری می شود ولی نیم سال دوم با سرعت تدریس می شود و دانش آموزان هم وقت کمتری روی نیم سال دوم می گذارند . امسال در فرصت تعطیلات کرونایی که پیش آمده است ، دانش آموزان می توانند این ضعف همیشگی را جبران کنند و به نیم سال دوم ( به ویژه فصل های اول نیم سال دوم ) توجه بیشتری بکنند. برنامه ی آزمون 12 اردیبهشت در همه ی درس های عمومی و اختصاصی از ابتدای نیم سال دوم شروع می شود و شش هشتم نیم سال دوم را شامل می شود . البته در درس های اختصاصی مثل آزمون 29 فروردین ، یک چهارم آخر درس های اختصاصی در دفترچه ی غیرمشترک قرار می گیرد .

 

برای دبستانی ها و متوسطه ی اول ریاضی و علوم ، درس هایی هستند که علاوه بر دفترچه ی اول در دفترچه ی دوم هم قرار دارند ( فصل های آخر را در دفترچه ی دوم قرار داده ایم تا اگر دانش آموزی هنوز این فصل ها را نخوانده باشند فقط به دفترچه ی اول پاسخ دهند )


برای دبیرستانی ها ، ریاضی و سایر در س های اختصاصی را علاوه بر دفترچه ی اول در دفترچه ی دوم هم قرار داده ایم ( فصل های آخر را در دفترچه ی دوم قرار داده ایم تا اگر دانش آموزانی هنوز این فصل ها را نخوانده باشند فقط به دفترچه ی اول پاسخ دهند )


به این ترتیب دانش آموزانی که در مدارس جلوتر بوده اند یا این که خود آموزی کرده اند به دفترچه ی غیرمشترک ( یعنی دفتر چه ی دوم ) هم پاسخ می دهند و دانش آموزانی که هنوز این درس ها را نخوانده اند فقط به دفترچه ی اول پاسخ می دهند .


تکلیف دو هشتم پایانی چیست ؟

دو هشتم پایانی را در آزمون 26 اردی بهشت در برنامه قرار خواهیم داد. در آن زمان برنامه ی امتحانات مدارس و کنکور مشخص شده است و تصمیم گیری در مورد برنامه کاملا واضح و ساده خواهد بود که فعلا به توضیح آن نمی پردازیم .اما هم اکنون تکلیف و برنامه کاملا مشخص است : تمرکز روی نیم سال دوم


البته برای کنکوری ها و دوازدهمی ها ، علاوه بر نیم سال دوم ، درس های پایه طبق برنامه راهبردی (بدون تغییر) در برنامه قرار دارد. درس های پایه 12 اردیبهشت شامل جمع بندی مبحثی درس های پایه است . به این ترتیب کنکوری ها در آزمون 12 اردی بهشت نیمی از مباحث کنکور و نیمی از مباحث امتحان نهایی را آزمون می دهند .


برنامه ی آزمون 12 اردی بهشت شامل درس های نیم سال اول نخواهد بود زیرا نیم سال اول را بارها و بارها مطالعه کرده اید مباحث آزمون ، شامل سه چهارم از نیم سال دوم می شود شما باید روی نیم سال دوم تمرکز بیشتری داشته باشد . به ویژه در شرایط امسال که شما درس های نیم سال دوم را بیشتر خودتان مطالعه و تمرین کرده اید و کمتر توانسته اید به مدرسه بروید باید به تمرین نیم سال دوم اهمیت بیشتری بدهید تا برای امتحانات آماده تر شوید . ضمنا دانش آموزانی که درس های اختصاصی را نتوانسته اند به طور کامل مطالعه و خود آموزی کنند می توانند به درس های دفترچه ی غیرمشترک که شامل یک چهارم اختصاصی هاست پاسخ ندهند.


توجه : برای دبستان و متوسطه ی اول درس های دفترچه ی دوم ( یعنی دفترچه ی غیرمشترک) شامل دو درس ریاضی و علوم است و برای دبیرستانی ها و کنکور، شامل درس های اختصاصی است .


ضمنا برای فارغ التحصیلان نظام قدیم و گروه های هنر و منحصرا زبان برنامه تغییری نخواهد داشت. علت نیز مشخص است نظام قدیمی ها فارغ التحصیل هستند و برنامه شان تحت تاثیر برنامه ی مدرسه نیست و منابع گروه های هنر و منحصرا زبان نیز شامل درس های عمومی و منابع آزاد است بنابراین می توان همان برنامه ی اصلی را بدون تغییر اجرا کنند .


برنامه ی هنرستانی ها نیز به صورت جداگانه و به زودی اطلاع رسانی می شود .

 

توجه : جدول تفصیلی برنامه آزمون 12 اردیبهشت در لینک های زیر این مطلب قرار می گیرند.

دانلود سوالات آزمون 12 اردیبهشت 99 قلم چی

سوالات آزمون 12 اردیبهشت 99 دهم

(جهت دانلود روی رشته مورد نظر خود کلیک کنید)

دانلود سوالات آزمون قلم چی 12 اردیبهشت 99 دهم رشته تجربی

دانلود سوالات آزمون قلم چی 12 اردیبهشت 99 دهم رشته ریاضی

دانلود سوالات آزمون قلم چی 12 اردیبهشت 99 دهم رشته انسانی

سوالات آزمون 12 اردیبهشت 99 یازدهم

(جهت دانلود روی رشته مورد نظر خود کلیک کنید)

دانلود سوالات آزمون قلم چی 12 اردیبهشت 99 یازدهم رشته تجربی

دانلود سوالات آزمون قلم چی 12 اردیبهشت 99 یازدهم رشته ریاضی

دانلود سوالات آزمون قلم چی 12 اردیبهشت 99 یازدهم رشته انسانی

سوالات آزمون 12 اردیبهشت 99 دوازدهم (ویژه کنکور99)

(جهت دانلود روی رشته مورد نظر خود کلیک کنید)

دانلود سوالات آزمون قلم چی 12 اردیبهشت 99 دوازدهم نظام جدید رشته تجربی

دانلود سوالات آزمون قلم چی 12 اردیبهشت 99 دوازدهم نظام جدید رشته ریاضی

دانلود سوالات آزمون قلم چی 12 اردیبهشت 99 دوازدهم نظام جدید رشته انسانی

دانلود سوالات آزمون قلم چی 12 اردیبهشت 99 دوازدهم نظام جدید رشته هنر

دانلود سوالات آزمون قلم چی 12 اردیبهشت 99 دوازدهم نظام جدید رشته منحصرا زبان

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
0
0
هه
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار