واکنش توکلی به تائید صلاحیت تاجگردون-راهبرد معاصر
برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما امروز شنبه 26 خرداد رهبر انقلاب: برائت امسال باید فراتر از موسم حج در همه‌ جای جهان تسرّی یابد حمایت خاتمی از کاندیداتوری پزشکیان اطلاعیه جدید ستاد انتخابات صداوسیما درباره ماجرای نظرسنجی‌ها مخبر در تماس با پوتین: ايران مصمم به اجرای همه توافقات است قالیباف: خدمت و پیشرفت بر مسائل فرهنگی اثرگذار است پورمحمدی: در کوتاهترین مدت به فیلترینگ خاتمه می‌دهم جلیلی در «صف اول»: شعار ما «یک جهان فرصت، یک ایران جهش» است زاکانی: حفظ مختصات دولت شهید رییسی ضروری است مردم ‌در پای صندوق‌های رأی پاسخ‌ بدخواهان نظام را می‌دهند جلسه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌‌جمهوری برگزار شد زاکانی: مبارزه با فساد را از گردن کلفت‌ترین ها شروع کرده‌ام رأی‌گیری از ایرانیان خارج کشور توسط ۲۵۰ شعبه انجام می‌شود آخرین وضعیت تعطیلی شنبه‌ها ابلاغ دستورالعمل وزارت علوم درباره انتخابات به دانشگاه‌ها

واکنش توکلی به تائید صلاحیت تاجگردون

رئیس دیده‌بان شفافیت و عدالت با بیان اینکه تاجگردون نباید از سوی شورای نگهبان تائید می‌شد، گفت: منتخب گچساران در امانت در اختیارش خیانت کرده و تائید او از سوی مجلس یازدهم گناه بزرگی است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۰۷ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 27
کد خبر: ۴۷۹۲۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ احمد توکلی رئیس سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت امروز (شنبه 7 تیر) در نشست خبری با عنوان بی‌نظمی و اتلاف منابع انرژی و کارکرد مجلس در اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران اظهار داشت: متاسفانه در یک سال اخیر 4 میلیون و 100 هزار تن کالای اساسی مثل کنجاله، جو، و ... وارد کشور شده است که از مسیرهای گمرکی نبوده و از مسیر اسکله‌های سازمان بنادر و کشتیرانی بوده است.

 

وی تصریح کرد: دولت آبگوشت و اشکنه را از سفره مردم حذف کرده و مرغ از سبد خانوارها پر کشیده است.

 

 رئیس سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت خاطرنشان کرد: مسئولین جمهوری اسلامی بدعت خطرناکی که به صورت آشکاری ضد قانون و ضد مردم است را اجرایی کرده و دولت در حال تئوریزه کردن و انجام این کار است. 

 

توکلی با اشاره به بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران گفت: تاجگردون نباید از طرف شورای نگهبان تائید می‌شد.

 

وی گفت: ‌تاجگردون به دستگاه‌های امنیتی، نهادهای نظارتی و دینی بودجه خوبی داده است که این بودجه از سوی مسئولین ممکن است خدمت به آنها محسوب شود اما عملا توزیع رانت است و می‌تواند توقع ایجاد کند.

 

 رئیس سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت افزود: تاجگردون در طول سال‌هایی که در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بوده در امانت در اختیارش خیانت کرده است. ضمن اینکه او در حق مخالفانش هم با ایجاد فضای اختناق وضعیت وحشتناکی به وجود آورده است.

 

توکلی گفت: وقتی مجلس فعلی اصولگرا است باید سربلند از نظارت استصوابی دفاع کند و اگر مجلس بر اساس احساسات عاطفی‌اش اعتبارنامه تاجگردونت رای مثبت دهد گناه بزرگی انجام داده و برای جامعه بدآموزی دارد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار