جزییات و زمان واریز وام یک میلیونی یارانه برای خانواده های ۵ نفره و بیشتر-راهبرد معاصر

جزییات و زمان واریز وام یک میلیونی یارانه برای خانواده های ۵ نفره و بیشتر

تسهیلات یک میلیون تومانی برای خانواده های 5 نفره و بیشتر و همچنین جاماندگان به دلیل مغایرت تلفن همراه پایان شهریور پرداخت می شود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۸ - ۲۹ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 19
کد خبر: ۵۱۲۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر زمان پرداخت وام یک میلیون تومان یارانه برای خانواده های 5 نفره وبیشتر و همچنین جاماندگان دوره قبلی پایان شهریور ماه اعلام شده است. هفتم تیر ماه بود که پیامکی از سوی وزارت رفاه برای برخی از سرپرستان خانوارها با این مضمون ارسال شد : سرپرست محترم خانوار! تسهیلات یک میلیون تومانی دوران کرونا قبلاً به حساب یارانه شما واریز شده است، اگر متقاضی تسهیلات تکمیلی به مبلغ یک میلیون تومان براساس شرایط اعلامی دولت هستید، لطفا از طریق همین خط تلفن همراه حداکثر تا 5 روز آینده عدد 1 را به 6369 ارسال نمائید.»

 

جزییات و زمان واریز وام یک میلیونی یارانه برای خانواده های ۵ نفره و بیشتر

بعدها وزارت تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرد که وام یک میلیون تومانی مجدد برای یارانه بگیران 5 نفر و بالاتر و همچنین برای کسانی که در مرحله اول به دلیل مغایرت تلفن همراه نتوانستند این وام را دریافت کنند پایان شهریور ماه به حساب آنها واریز می شود.

بنا بر اعلام این وزارتخانه 4 میلیون خانوار جدید بر اساس اطلاعات دریافتی از وزارت کشور شامل خانوارهایی با سرپرست دستفروش، پیک موتوری، رانندگان وانت‌بارها، کارگران ساختمانی بیمه تأمین اجتماعی براساس فهرست سازمان تأمین اجتماعی و خانوارهای یارانه‌بگیر پنج نفره و بیشتر در صف دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی جدید قرض‌الحسنه حمایتی قرار دارند.

طبق پیامکی که با سرشماره وزارت رفاه به سرپرستان این خانوارها ارسال شده، با ارسال عدد 1 به سرشماره 6369 این افراد تقاضای خود را برای دریافت وام جدید یک میلیون تومانی قرض‌الحسنه حمایتی اعلام می‌کنند. این وام‌ها نیز 30 ماهه خواهد بود که با اقساط 35 هزار و 100تومانی از حساب سرپرستان خانوار اقساط آن برداشته می‌شود.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
0
0
سلام.پس کواین وام تکمیلی؟چراواریزنکردید؟چرامردم راسرکارمیگذارید؟خداروخوش نمیادوالله
تحلیل های برگزیده