درخواست رئیس جمهور از وزارت دفاع-راهبرد معاصر

درخواست رئیس جمهور از وزارت دفاع

5رئیس‌جمهور گفت: برای ما حائز اهمیت است که وزارت دفاع ما بخشی از سرمایه‌گذاری علمی و فنی خود را در زمینه پهپاد بگذارد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 20
کد خبر: ۵۵۶۰۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در رونمایی از طرح‌های وزارت دفاع به مناسبت 31 مرداد سالروز صنعت دفاعی کشور گفت:  پهپاد امروز ارزان ترین وسیله هوایی است که در اختیارداریم که می‌توانیم در حوزه رهگیری و عملیاتی از آن استفاده کنیم.

 

وی افزود:  برای ما حائز اهمیت است که وزارت دفاع ما بخشی از سرمایه‌گذاری علمی و فنی خود را در زمینه پهپاد بگذارد و پیشرفت‌های خوبی تا به امروز داشته‌ایم و امیدواریم قدم‌های بعدی را در زمینه پهپاد برداریم. پهیادی که بتواند کاشف باشد و خودش هم کشف نشود یعنی رادارگریز باشد و انواع عملیات دید و تیر را برای ما انجام دهد.

 

به گزارش تسنیم، رئیس جمهور همچنین در مراسم روزنمایی از موشک‌های جدید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس گفت: تشکر می‌کنم که وزارت دفاعی یکی از موشک‌های مهم خود را به نام حاج قاسم سلیمانی نامگذاری کردند، سرداری که به گردن مردم ما و منطقه حق دارند و مجاهدت‌های بزرگی در طول زندگی‌شان از دفاع مقدس تا مبارزه با داعش انجام داده و امروز این موشک به نام او نامگذاری شده است و همچنین ابومهدی مهندس که کار بزرگی را در عراق برای مردم عراق و استقلال عراق انجام دادند  وموشک کروزی که بنام او نامگذاری شده است برای ما حائز اهمیت است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده