ارزش صندوق etf دارا یکم امروز سه شنبه 4 شهریور-راهبرد معاصر

ارزش صندوق etf دارا یکم امروز سه شنبه 4 شهریور

ارزش دارا یکم در پایان معاملات امروز 4 شهریور با افزایش 10 درصدی همراه شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 August 25
کد خبر: ۵۶۳۰۰

به گزارش راهبرد معاصر ارزش دارا یکم در پایان معاملات امروز سه شنبه 4 شهریور با افزایش 10 درصدی همراه بود . البته قیمت هر واحد صندوق دارا یک با افزایش 9 درصدی همراه شد و با این حساب قیمت هر واحد صندوق دارا یکم به 18 هزار و 935 تومان رسید. همچنین ارزش 200 واحد صندوق دارا یکم هم افزایش یافت و به 3 میلیون و 787 هزار تومان رسید.

حجم معاملات امروز 4.692 میلیون واحد بود که تقریبا نصف حجم معاملات دیروز این صندوق است.

قیمت NAV خالص ارزش صندوق نیز 25 هزار و 865 تومان اعلام شد.

 

ارزش صندوق etf دارا یکم امروز سه شنبه 4 شهریور

در زیر نظرات برخی از سهامداران دارا یکم را بخوانید:

بخوام صادق باشم فردا از امروز مهمتر است فردا اگه سهامداران دارا یکم باز هم ناشی بازی در بیارند فردا منفی خواهد شد همینجا میگم اگه فردا و یکشنبه (چون شنبه تعطیله) مثبت10یا9و8 بزنه دیگه این سهم دسست نیافتنی میشه به یک مثبت نه شاد نشوید زیرا ما در 5/27دیدیم که این سهم مثبت 8زد فردای این تاریخ در پیش گشایش صف خرید 2میلیونی بود اما ترس چند نفر از اینکه شاید بریزه باعث تبدیل یه مثبت 10شیرین به 0.82شد و این0.82درصد بدنبال خود یه منفی هفت اورد و ادامه قضیه..

 

دوستان من اوردر خرید زدم اما بهم سهم نرسید اون مبلغ پرداختی هنوز نیومده به حساب بورسی چطوری میشه؟

 

 

اصلا فروشنده نباشید که خیلی ها الان تو کمین دارا یکم هستند وحداقل تا چند روز با این صف خرید سبز و مثبت هستیم و بازار تازه استارت خورده و حسابی اوج میگیره

اونایی که از بازار خارج شدن دوباره میان تو صف خرید

 

آیا خریداران دارا اول برای خرید ETF دولتی دوم از تخفیف برخوردار می شوند؟

علیرضا صالح، رئیس سازمان خصوصی سازی:

کسانی که صندوق دارا اول را قبلا با تخفیف ۲۰ درصد خریداری کردند میتوانند تفاوتش را تا ۵ میلیون تومان با همین تخفیف خریداری کنند.

 

تو این دو روز شاهد ورود پول هوشمند به دارایکم هستیم. فردا هم ادامه داشته باشه میریم واسه فتح ناو(که خود ناو هم صعودی هست)

هفته بعد هم احتمال زیاد بازگشایی وبملت... چه شود!

 

جزییات دارا دوم هم اومد با نام پالایشی یکم

 

سقف سرمایه گذاری هر شخص حقیقی (هر کد ملی ایرانی) در مجموع دو صندوق قابل معامله اول و دوم دولتی، پنجاه میلیون ریال (پنج میلیون تومان) تعیین شده است. پذیره نویسی برای هر فرد دارای کد ملی امکان‌پذیر است و محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد.

 

پس از اتمام پذیره نویسی و اخذ مجوز فعالیت صندوق از سازمان بورس و اوراق بهادار، سهام موضوع فعالیت این صندوق با اعمال ۲۰ درصد تخفیف به قیمت پایانی سهم در روز معاملاتی قبل از شروع پذیره نویسی توسط سازمان خصوصی سازی به صندوق واگذار خواهد شد.

 

سلام به همگی سهامداران دارا

من از سهامداران دارا بودم و تعداد زیادی هم روز باز گشایی دارا خریدم، و چند مدت پیش هم به خاطر رنجی که دارا میزد با سود کم فروختم ...

امروز دارا دومین مثبت 10 تاریخ معاملات خودش رو تجربه کرد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشه، با توجه به اینکه این صندوق خود من رو یک ماهی اذیت کرد، امیدوارم با بازگشایی وبملت، دارا یکم نیز دل دوستانی که تو قیمت های بالا خریدن رو شاد کنه ...

شاد و سلامت و پر روزی باشید ...

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار