همه تمرکز و تلاش دولت صرف برجام شد-راهبرد معاصر

همه تمرکز و تلاش دولت صرف برجام شد

فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان تحقق شعار «جهش تولید» توضیح داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 19
کد خبر: ۸۱۳۵۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره میزان محقق شدن شعار «جهش تولید» در سال گذشته، گفت: معتقدم که فاصله بسیاری تا تحقق این شعار داریم و متاسفانه هنوز اقدامات اساسی در کشور برای این موضوع احساس نمی‌شود.

او ادامه داد: دلیل این موضوع هم این است که مهم‌ترین نقش را در اجرای این موضوع دولت بر عهده دارد که دولت هم تمام تخم مرغ‌هایش را در سبد برجام و مذاکره قرار داد و نه در مسائل اقتصادی و تولیدی؛ از همین رو نیز ما چشم انداز روشنی از تحقق شعار سال در کشور نداریم. کشور همان برنامه‌های روزمره خود را با کندی بسیار انجام داد و برنامه‌ای برای جهش تولید در کشور وجود ندارد، علاوه بر این متاسفانه دولت هم بنای ناسازگاری با مجلس دارد و به همین دلیل انرژی متراکمی را که مجلس می خواهد برای حل مشکلات و جهش تولید بگذارد را با مانع‌هایی رو به رو می‌کند و این موضوع هر روز شرایط را بدتر از روز قبل می‌کند و ما شاهد یک حرکت موثر برای ایجاد جهش در تولید نیستیم.

سروری دولت بعدی را دولت گام دوم انقلاب دانست و افزود: دولت گام دوم دولتی است که شعار ما می‌توانیم را در دست داشته باشد و تلاش کند که معضلات کشور را با هم افزایی قوا حل کند و تلاش کند تا مردم را برای برون رفت از مشکلات کشور دور هم جمع کرده و یک روند و اقتصاد مردمی را در کشور ایجاد کند و نشاط و خود باوری و اعتماد به مردم در دولت ایجاد شود. دولت گام دوم باید چشم انداز روشنی برای اداره کشور داشته باشد و  با تزریق امید و نقد پذیری و مشارکت همه ظرفیت‌های کشور تلاش  کند که کشور را با انسجام و وحدت و هم دلی و هم افزایی پیش ببرد.

 

باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده