ذوالنور: رفراندوم مشکلی را حل نمی‌کند-راهبرد معاصر

ذوالنور: رفراندوم مشکلی را حل نمی‌کند

نماینده مردم قم در مجلس وادادگی و عبور از آرمان‌های انقلاب را عامل مشکلات کشور دانست و گفت: بعضی می‌گویند ۱۲ فروردین یک رفراندوم بود و امروز هم حل مهم‌ترین مشکلات کشور نیاز به اجرای اصل ۵۹ قانون اساسی و رفراندوم دارد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 April 01
کد خبر: ۸۲۳۶۴

به گزارش راهبرد معاصر حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت 12 فرودین روز جمهوری اسلامی و سالگرد حماسه بزرگ رای آری 98.2 درصد مردم ایران اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب، مدل‌های متعددی برای حکومت طرح می‌شد و برخی مدل‌های غربی را و برخی به تأثیر حکومت‌های شرقی و کمونیستی، حکومت مردمی و سوسیالیستی را مطرح می‌کردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: امام(ره) فرمودند جمهوری اسلامی و نه یک کلمه بیشتر و نه کمتر و سپس فرمودند من به جمهوری اسلامی رای می‌دهم.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف استکباری فعال بودند تا مردم را وادار کنند رای کمی به جمهوری اسلامی بدهند و یا مدل‌های جایگزین را بیاورند، لذا مردم پیام امام(ره) را گرفتند و با آرزوی دیرینه‌ای که در حاکمیت دینی داشتند در انتخابات شرکت کردند.

 ذوالنور بیان کرد: ملت ایران در مبارزات انقلابی همواره شعار جمهوری اسلامی را سر‌می‌دادند و در مناسبت‌های مذهبی نیز بیشترین جمعیت را در مبارزات داشتیم، اما عده‌ای می‌گویند مردم نمی‌دانستند به چه رای می‌دهند، درحالی‌که ملت خوب می‌دانستند و به جمهوری اسلامی رای دادند./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده