رضایی: به مردم بگوید چگونه دلار بالا و پایین می شود-راهبرد معاصر
مخبر: فرصت خوبی برای توسعه روابط ایران و چین وجود دارد ادای احترام 90 تن از سران و مقامات کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای به مقام رئیس جمهور شهید و همراهان حضور رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی امیر سرتیپ هادیان: یک تیم مجرب مشغول بررسی حادثه بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان هستند بیانیه پایانی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اختتامیه ششمین دوره «مجلس خبرگان رهبری» آغاز شد تشییع پیکر شهدای کادر پرواز شهادت در پایگاه یکم شکاری ارتش رهبر انقلاب در دیدار «رئیس مجلس لبنان»: ملت ایران از حادثه تلخ اخیر به عنوان یک فرصت استفاده خواهد کرد رهبر انقلاب در دیدار «رئیس جمهور تونس»: همدلی‌های کنونی میان ایران و تونس باید تبدیل به همکاری‌های میدانی شود امیر قطر با رهبر انقلاب دیدار کرد رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر پاکستان: سفر اخیر آقای رئیسی به پاکستان می‌تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور باشد «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امور خارجه شد رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد وزیر خارجه مصر: خواستار تقویت روابط با ایران هستیم حسینی‌پور سرپرست معاونت امور مجلس رئیس‌‎جمهور شد

رضایی: به مردم بگوید چگونه دلار بالا و پایین می شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتطار داریم برای مردم گفته شود که چرا و چگونه قیمت دلار بالا و پایین می‌شود؟
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 10
کد خبر: ۸۷۳۲۸

به گزارش راهبرد معاصر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز نگرانی از نادیده گرفتن و فراموشی مردم در دعواهای سیاسی و سختی و مشقتی که از بی‌مسئولیتی مدیران بر آحاد جامعه گفت: تحریم‌های طالمانه آمریکا و شرکای غربی آن مشکلاتی را ایجاد کرده است اما دولت هم کشور را دچار خود تحریمی کرده است.

 

وی خواستار توضیح شفاف دولت درباره علل کاهش و افزایش قیمت دلار و طلا در بازار شد و گفت: انتطار داریم برای مردم گفته شود که چرا و چگونه قیمت دلار بالا و پایین می‌شود؟

 

رضایی با انتقاد از رفتار برخی از دولتمردان گفت: شما همان گروهی بوده‌اید که وقتی فرزندان این ملت با دست خالی در جبهه‌های جنگ با تمام استکبار می جنگدید ، شما نگران خانواده و فرزندان خود بودید.امروزه ما شاهد هستیم کسانی که از سفره انقلاب بیشتر برخوردار شده‌اند بیشتر طلبکارند. کسانی که برای انقلاب شهید داده‌اند ، جان دادند، مال دادند، سختی‌های اقتصادی و معیشتی را تحمل کردند، نه تنها خود را طلبکار نمی‌دانند که بدهکار انقلاب و نظام می‌داند.

 

وی افزود: مردم مدیرانی را که طی این سال‌ها ثروت اندوزی کرده‌اند ، مال اندوزی کرده‌اند و تنها به فکر خود بوده‌اند را تحمل نخواهند کرد.

 

رضایی یادآور شد: امکانات و توانمندی‌های بالقوه و بالفعل در کشور غیرقابل انکار است. اما متاسفانه احساس می‌شود که مدیران به ظرفیت درونی نظام و نیروی مردمی اعتماد و اعتقادی ندارند./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده