آرمون وکالت ۹۹ آغاز شد-راهبرد معاصر

آرمون وکالت ۹۹ آغاز شد

آزمون کارآموزی وکالت ۱۳۹۹ کانون‌های وکلای دادگستری، امروز جمعه ۲۵ تیرماه با شرکت ۸۱۵۰۸ داوطلب در سراسر کشور برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۵ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 16
کد خبر: ۹۵۵۲۱
به گزارش راهبرد معاصر، کیانی، نایب رئیس اسکودا گفت: آزمون کارآموزی وکالت ۱۳۹۹ کانون‌های وکلای دادگستری طبق اعلام و زمان بندی قبلی امروز جمعه ۲۵ تیرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با مجوز ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا برگزار می‌شود و تمام تمهیدات لازم برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی به منظور حفظ سلامت داوطلبان و مجریان آزمون اندیشیده شده است.

نایب رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون گفت: برای آزمون کارآموزی وکالت ۱۳۹۹ کانون‌های وکلا ۸۱۵۰۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند. بیشترین شرکت کننده برای کانون وکلای دادگستری مرکز با ۲۸۲۹۹ داوطلب و کمترین هم برای کانون وکلای چهارمحال و بختیاری با ۵۳۵ داوطلب، است.

وی ادامه داد: برای امسال ۳۸۴۵ ظرفیت پذیرش کارآموز وکالت از سوی کانون‌های وکلا در سراسر کشور اعلام شده است.

کیانی ادامه داد: آزمون ۱۳۹۹ در ۱۱۰ حوزه دانشگاهی که هر کدام زیرمجموعه‌های خود را دارند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ آزمون کارآموزی وکالت ۱۳۹۹ کانون‌های وکلای دادگستری پیش از این دو بار در آذر ماه و اسفند ماه پارسال به دلیل شیوع کرونا و مخالفت ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا با برگزاری آن، به تعویق افتاد. این آزمون در نهایت با پیگیری‌های اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران امروز ۲۵ تیرماه برگزار می‌شود./تسنیم
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده