جلیلی: جریان انقلابی پیگیر موضوعات تا رسیدن به نتیجه است-راهبرد معاصر
مخبر: فرصت خوبی برای توسعه روابط ایران و چین وجود دارد ادای احترام 90 تن از سران و مقامات کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای به مقام رئیس جمهور شهید و همراهان حضور رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی امیر سرتیپ هادیان: یک تیم مجرب مشغول بررسی حادثه بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان هستند بیانیه پایانی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اختتامیه ششمین دوره «مجلس خبرگان رهبری» آغاز شد تشییع پیکر شهدای کادر پرواز شهادت در پایگاه یکم شکاری ارتش رهبر انقلاب در دیدار «رئیس مجلس لبنان»: ملت ایران از حادثه تلخ اخیر به عنوان یک فرصت استفاده خواهد کرد رهبر انقلاب در دیدار «رئیس جمهور تونس»: همدلی‌های کنونی میان ایران و تونس باید تبدیل به همکاری‌های میدانی شود امیر قطر با رهبر انقلاب دیدار کرد رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر پاکستان: سفر اخیر آقای رئیسی به پاکستان می‌تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور باشد «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امور خارجه شد رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد وزیر خارجه مصر: خواستار تقویت روابط با ایران هستیم حسینی‌پور سرپرست معاونت امور مجلس رئیس‌‎جمهور شد

جلیلی: جریان انقلابی پیگیر موضوعات تا رسیدن به نتیجه است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وظیفه امروز جریان انقلابی آن است که در حد وسع، موضوعات را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کند و نباید به صرف انشاء و صدور بیانیه اکتفاء نمایند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 31
کد خبر: ۹۷۲۰۹

به گزارش راهبرد معاصر سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار مجازی با جمعی از جوانان و فعالان انقلابی استان خراسان رضوی، گفت: دولت سایه یک نوع حرکت عمومی و گفتمانی است که منحصر در هیچ گروه و تشکیلاتی نیست. ویژگی این گفتمان این است که هیچ گروه یا تشکیلاتی نمی‌تواند خود را محور انحصاری این حرکت بداند.

 

جلیلی در این باره افزود: ایرادی که به خودمحوری برخی تشکل‌ها و حرکت‌ها وارد است، نباید در این حرکت بروز داشته باشد.

عضو شورایعالی امنیت ملی تاکید کرد: هر ظرفیت انقلابی ولو به نام تشکل یا نهاد دیگری به دنبال اصلاح روند امور است، می‌تواند یک دولت سایه باشد. دولت نیاز دارد که سایه به سایه توسط مردم دنبال بشود و از سوی گروه‌های مردمی به اشکال مختلف به او مشورت داده شود.

 

وی تصریح کرد: دولت سایه منحصر بر پیگیری اقدامات دولت نیست؛ قوه‌قضائیه، مجلس، شوراهای شهر، صداوسیما، شوراهای عالی و .. می‌توانند جز موضوعات دولت سایه باشد. هدف آن است که به دنبال تایید، تصحیح یا تکمیل روند کشور براساس اولویت و وسع خودمان باشیم.

 

جلیلی همچنین گفت: مهم این است که فعالیت‌های کارگروه‌های استانی به حرکتی اجتماعی تبدیل شود و نتایج آن در عمل و عرصه واقعی مقابل چشم مردم نمایان شود.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان سخنان خود اظهار داشت: وظیفه امروز جریان انقلابی آن است که در حد وسع، موضوعات را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کند و نباید به صرف انشاء و صدور بیانیه اکتفاء نمایند.

 

پیش از سخنان جلیلی نیز گزارشی از فعالیت‌های کارگروه استانی و اشاره به مسائلی نظیر لزوم تخصصی کردن گروه‌های جهادی بویژه در حوزه بانوان، لزوم توجه هدفمند به کارشناسان جوان سراسر کشور و بستر سازی برای ارتقاء آنها از سوی فعالان استان خراسان رضوی مطرح شد./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده