مجلس اقبال بالایی به فاطمی امین دارد-راهبرد معاصر

مجلس اقبال بالایی به فاطمی امین دارد

عضو کمیسیون بودجه مجلس از اقبال بالای نمایندگان مجلس به سید رضا فاطمی امین برای وزارت صمت خبرداد و گفت: نزدیکی وزیر پیشنهادی صمت به رئیس جمهور امیدها را برای جهش تولید و رونق اقتصاد کشور دوچندان کرده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۹ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 23
کد خبر: ۹۹۶۵۷

به گزارش راهبرد معاصر غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس ضمن حمایت از سیدرضا فاطمی امین برای تصدی وزارت صمت، اظهار داشت: آقای فاطمی امین فردی متعهد و متخصص است و مجلس هم به او اقبال بالایی دارد و همین اقبال بالا مسئولیت وی را دو چندان می‌کند.

 

وی افزود: تجربیات مرتبط آقای فاطمی امین در زمینه صنایع و معادن انتظارات را از وی برای تحقق جهش تولید و ارتقای اقتصاد کشور دو چندان کرده و سابقه وی در معاونت اقتصادی آستان قدس رضوی امیدها برای تحقق این امر مهم را بیشتر کرده است.

 

کرمی خاطرنشان کرد: آقای فاطمی امین در هر جا که مسئولیت داده نشان داده که فرا جناحی عمل کرده و رابطه نزدیک او با رئیس جمهور و اعتماد به برنامه و سابقه ایشان گره گشای مشکلات عدیده این وزارت خانه خواهد بود.

 

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با تحصیلات تخصصی وزیر پیشنهادی صمت اشاره و خاطرنشان کرد: انتظار داریم برخی ساختارهای معیوب وزارتخانه صمت با حضور ایشان اصلاح شود شاهد تحول جدی در این وزارتخانه باشیم./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده