حمله استقلال با بازیکنان خارجی به پرسپولیس!-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

حمله استقلال با بازیکنان خارجی به پرسپولیس!

حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۵ بازیکن خارجی دارد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 01
کد خبر: ۱۰۰۵۵۲

به گزارش راهبرد معاصر، تیم استقلال تاجیکستان حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تدارک ویژه ای برای این بازی دیده و به نظر روز سختی در انتظار نماینده ایران است.

 

جدا از شرایط میزبانی که به نظر می‌رسد به شدت کار را برای پرسپولیسی‌ها سخت خواهد کرد استقلالی‌ها با ۵ بازیکن خارجی به مصاف پرسپولیس می‌روند تا بلکه بتوانند از سد پرسپولیس بگذرند.

 

این تیم که قهرمانی فصل اخیر لیگ تاجیکستان را هم کسب کرد چندی پیش با یک مدافع بلغارستانی به توافق رسید. پتارپاتف، مدافع ۲۸ ساله بلغارستانی که سابقه بازی در تیم‌هایی مانند اسپارتاک وارنا و اسلاویا را داشته و اولین لژیونر بلغارستانی در فوتبال تاجیکستان است یکی از بازیکنان خارجی این تیم است.

 

حریف پرسپولیس همچنین اولکسی به عنوان مدافع اوکراینی، تیمور ژورژف هافبک روسیه ای، ریوتا نوما هافبک ژاپنی و الکساندر کوشرف بازیکن بلاروسی را در اختیار دارد تابا ۵ بازیکن خارجی به مصاف پرسپولیس بیاید./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار