نتایج قرعه کشی سایپا ویژه شهریور ۱۴۰۰ + اسامی برندگان سایپا امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۰-راهبرد معاصر
اسامی برندگان سایپا با کدپیگیری و کد ملی شهریور ۱۴۰۰؛

نتایج قرعه کشی سایپا ویژه شهریور ۱۴۰۰ + اسامی برندگان سایپا امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۰

با برگزاری قرعه کشی فروش فوری ۴ محصول سایپا امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ نتایج قرعه کشی سایپا اعلام شد و متقاضیانی که در طرح فروش فوری سایپا ثبت نام نموده اند جهت اطلاع از نتایج قرعه کشی سایپا و مشاهده اسامی برندگان سایپا ویژه شهریور ۱۴۰۰ با راهبرد معاصر همراه باشند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 06
کد خبر: ۱۰۱۱۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ قرعه کشی فروش فوری 4 محصول سایپا  ویژه شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد و لینک اسامی ،لیست برندگان قرعه کشی سایپا  و نتایج نهایی  فروش فوق العاده سایپا در شهریور ۱۴۰۰ که با قیمت قطعی 4 محصول پرفروشش را عرضه کرد پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امروز دوشنبه 15 شهریور 1400 در سایت سایپا منتشر شد همچنین سایت راهبرد معاصر نیز در ادامه این خبر لینک ورود به سایت سایپا برای مشاهده نتایج قرعه کشی سایپا و سایر جزئیات از نحوه واریز وجه برندگان سایپا تا نحوه جستجو با کد پیگیری برای متقاضیانی که می خواهند با کد پیگیری از نتایج قرعه کشی سایپا آگاه شوند و سایر اطلاعات را خواهد آورد. 

 

قرعه کشی فروش فوری سایپا شهریور 1400+ ظرفیت 


قرعه کشی طرح فروش فوق العاده 4محصول سایپا در سال 1400 شامل کوییک دنده ای، کوییک.آر، کوییک.اس و ساینا.اس با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

 

در طرح فروش فوق العاده سایپا 298 هزار و 947 نفر شرکت کردند که 293 هزار و 305 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

 

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 18 هزار و 500 خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد 37 هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

 

در این طرح 4 هزار و 800 دستگاه خودرو ساینا.اس عرضه می‌شود. علاوه بر این 3 هزار و 500 دستگاه کوییک.اس، 6 هزار و 200 دستگاه کوییک دنده ای و 4 هزار دستگاه کوییک.آر عرضه می شود.

 

نتایج قرعه کشی سایپا امروز 15 شهریور 1400

اسامی منتخب طرح فروش فوق‌العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امروز دو‌شنبه 15 شهریور ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

 

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

 

 

نتایج قرعه کشی سایپا ویزه شهریور 1400

لینک ورود به سایت سایپا

آدرس درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا saipa.iranecar.com است.

 

محصولات عرضه شده در فروش فوری سایپا ویژه شهریور 1400

۴ محصول کوئیک دنده ای، کوئیک R، کوئیک S و ساینا S در فروش فوری سایپا ویزه شهریور 1400 با قیمت مشخص و موعد تحویل 3 ماهه عرضه شد. 

 

 

قیمت محصولات سایپا در فروش فوری شهریور 1400

 

برندگان سایپا شهریور 1400

 

 

نحوه ثبت نام سایپا ویژه شهریور 1400

ورود به سایت فروش اینترنتی saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)
ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو
ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو
دریافت کد رهگیری
مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد.

 

اسامی برندگان سایپا با کد ملی و کد پیگیری 15 شهریور  1400

برندگان سایپا از چند طریق می توانند از نتایج قرعه کشی سایپا مطلع شوند که می توانند برای مشاهده اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی به سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی سایپا اطلاع پیدا کنید.

 

برای مشاهده اسامی برندگان فروش فوق العاده سایپا شهریور 1400 اینجا کلیک کنید

 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان سایپا امروز 15شهریور 1400

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

 

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

 

نتایج قرعه کشی سایپا ویزه شهریور 1400 + اسامی برندگان سایپا

مهلت واریز وجه برندگان سایپا

منتخبین فروش فوق‌العاده سایپا تا ۱۲۰ ساعت و منتخبان پیش فروش یک ساله تا ۷۲ ساعت بعد از اعلام نتایج فرصت دارند نسبت به پرداخت وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، اقدام کنند، در غیر این صورت اسمشان از لیست حذف خواهد شد و افراد رزرو جایگزین خواهد شد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار