نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۱۶ شهریور ۱۴۰۰+ جدول-راهبرد معاصر

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۱۶ شهریور ۱۴۰۰+ جدول

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ در حالی اعلام شد که نسبت به به روز گذشته با کاهش اندکی همراه می‌باشد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 07
کد خبر: ۱۰۱۲۱۸

به گزارش راهبرد معاصر، در هفته گذشته نرخ ارز دلار سکه طلا یورو نوساناتی را تجربه کرد که هم روند افزایشی داشت و هم کاهشی. قیمت و نرخ ارز دلار سکه طلا یورو در امروز سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ نیز نسبت به روز گذشته تغییرات جزئی دارد. در ادامه این خبر نگاهی بر تغییرات قیمت روزانه ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ که نسبت به اخرین روز کاری گذشته روند کاهشی را داشته است و همچنین قیمت طلا قیمت سکه قیمت دلار و ارز در روز گذشته را نیز خواهیم داشت.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز

 

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

 

قیمت امروز طلا و سکه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار با قیمت دوازده میلیون و ۳ هزار تومان،سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به قیمت یازده میلیون و ۶۰۱ هزار تومان، نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز با قیمت دو میلیون و ۳۰۵ هزار تومان خرید و فروش شد.(سه شنبه شانزدهم شهریور هزار و چهارصد)

 

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به یک هزار و ۸۲۳ دلار، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۶۶ هزار تومان و قیمت هر مثقال طلا به پنج میلیون و ۵۶ هزار تومان رسید.(سه شنبه شانزده شهریور هزارو چهارصد)

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۲.۰۰۳.۰۰۰
سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۱.۶۰۱.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۶.۱۲۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۳.۷۰۰.۰۰۰
سکه گرمی ۲.۳۰۵.۰۰۰
اونس جهانی طلا ۱ هزار و ۸۲۳ دلار
طلای ۱۸ عیار ۱.۱۶۶.۰۰۰
مثقال طلا ۵.۰۵۶.۰۰۰

 

قیمت امروز دلار و ارز آزاد ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

در صرافی های مجاز ارز آزاد امروز هر دلار آمریکا به مبلغ ۲۷ هزار و ۱۲۱ تومان، هر اسکناس یورو به قیمت ۳۱ هزار و ۴۱۰ تومان و هر پوند انگلیس به مبلغ ۳۷ هزار و ۷۳۹ تومان خرید و فروش شد.(سه شنبه شانزدهم شهریور هزار و چهارصد)

 

همچنین در صرافی های ارز آزاد امروز هر لیر ترکیه به مبلغ ۳ هزار و ۲۸۰ تومان، هر درهم امارات به مبلغ ۷ هزار و ۳۸۵ تومان، هر یوان چین به مبلغ ۴ هزار و ۲۱۵ تومان، هر دلار کانادا به قیمت ۲۱ هزار و ۷۳۰ تومان، هر ریال قطر به مبلغ ۷ هزار و ۵۸۰ تومان، هر دینار عراق به مبلغ ۲۰ تومان و هر دلار استرالیا به قیمت ۲۰ هزار و ۳۷۰ تومان خرید و فروش شد.(سه شنبه شانزده شهریور هزارو چهارصد)

 

ارز قیمت (تومان)
دلار آمریکا ۲۷.۱۲۱
یورو ۳۱.۴۱۰
پوند انگلیس ۳۷.۷۳۹
لیر ترکیه ۳.۲۸۰
درهم امارات ۷.۳۸۵
یوان چین ۴.۲۱۵
دلار کانادا ۲۱.۷۳۰
ریال قطر ۷.۵۸۰
دینار عراق ۲۰
دلار استرالیا ۲۰.۳۷۰
دینار کویت ۹۱.۴۶۰
ریال عمان ۷۰.۸۱۰
دینار بحرین ۷۲.۱۰۰

 

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو دیروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۰

دیروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۱۶۹هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۷ هزار و ۷۵ تومان است.


روز گذشته در بازار داخلی، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۱۶۹ هزار تومان، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۷۵ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.

 

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک میلیون و ۵۵۸ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۵ میلیون و ۶۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 

* قیمت‌های درج شده در این خبر با استناد به نرخ‌های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.

در بازار ارز هم‌اکنون، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۷۵ تومان، قیمت یورو ۳۱ هزار و ۵۷۹ تومان، پوند انگلیس ۳۷ هزار و ۷۵۷ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۳۷۴ تومان اعلام شده است.

 

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و ۶۸۶ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۶ هزار و ۱۵۸ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۱ هزار و ۳۵۷ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۷۳۷ تومان اعلام شده است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده