بیرانوند: پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی است/ امیدوارم ملت ایران را خوشحال کنیم-راهبرد معاصر

بیرانوند: پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی است/ امیدوارم ملت ایران را خوشحال کنیم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ۳ - ۴ سال اخیر نتایج خیلی خوبی در لیگ قهرمانان آسیا گرفتیم و تمام تیم‌ها می‌دانند که ما یکی از مدعیان قهرمانی هستیم.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 05
کد خبر: ۱۰۳۱۹

به گزارش راهبرد معاصر ،  علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در سه چهار سال اخیر نتایج خیلی خوبی در لیگ قهرمانان آسیا گرفتیم و تمام تیم‌ها می‌دانند که پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی است. ما هم با روحیه‌ای که داریم برای پیروزی آمدیم و به غیر از برد به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

 

او افزود: می‌دانیم که سه امتیاز بازی فردا ما را به صعود به دور بعد امیدوار می‌کند. خیلی خوشحالیم که در چند سال اخیر تیمی بوده‌ایم که هم در لیگ ایران و هم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کردیم، توانستیم قهرمانی بدست آوریم و حتی به فینال لیگ قهرمانان صعود کنیم.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پاختاکور ازبکستان گفت: ما از نظر فنی تیم پاختاکور را آنالیز و نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کردیم. حریف ما تیم خوبی است و می‌دانیم که چه بازی سختی پیش رو داریم. امیدوارم در بازی فردا بتوانیم با دعای خیر مردم و با نظمی که بازیکنان‌مان دارند سه امتیازی حیاتی را به دست آوریم و ملت ایران را خوشحال کنیم.

 

او افزود: از زمانی که به پرسپولیس آمدم به این فکر کردم که به پرطرفدار‌ترین تیم آسیا آمدم. می‌دانستم که مربی با دانشی اینجا کار می‌کند و مسلما دنبال این بودم که بیشتر دیده شوم، چون در پرسپولیس بازیکن خیلی خوب دیده می‌شود. ۲ سال خیلی خوب را در این تیم داشتم و ۲ قهرمانی و ۲ سوپرکاپ را کسب کردیم. به فینال آسیا رفتیم و نتایج خوبی گرفتیم. بعد از بازی‌های جام جهانی در روسیه پیشنهاداتی برای من آمد، اما چون پرسپولیس محروم بود و نمی‌توانست بازیکن بگیرد به همین دلیل با صحبت‌هایی که با برانکو کردم در نهایت در تیم ماندم.

 

بیرانوند ادامه داد: برانکو گفت بهتر است عجولانه تصمیم نگیری و بهتر است در تیم بمانی، چون بازی‌های مهمی در پیش داریم. بعد از آن اتفاقات بهترین شرایط در پرسپولیس برای من رخ داد و نتایج خوبی گرفتیم. آخرین حرف من این است که آرزوی رفتن به یک تیم مطرح اروپایی را همیشه دارم و الان با پرسپولیس قرارداد دارم و امیدوارم هر چه پیش می‌آید خیر باشد.

 

دروازه‌بان پرسپولیس در پایان گفت: با همه احترامی که برای پاختاکور قائل هستم، اما ما این تیم را آنالیز کردیم و با نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا هستیم. می‌دانیم که فردا بازی سختی خواهیم داشت، اما با یک بازی خوب به دنبال گرفتن ۳ امتیاز این بازی خواهیم بود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده