اسامی برندگان ایران خودرو ۲۰ مهر ۱۴۰۰+ نتایج نهایی قرعه کشی ایران خودرو-راهبرد معاصر
نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۲۰ مهر ۱۴۰۰؛

اسامی برندگان ایران خودرو ۲۰ مهر ۱۴۰۰+ نتایج نهایی قرعه کشی ایران خودرو

پس از برگزاری قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو اسامی برندگان ایران خودرو اعلام شد در ادامه این خبر اسامی برندگان ایران خودرو و نتایج قطعی قرعه کشی ایران خودرو در امروز ۲۰ مهر ۱۴۰۰ را مشاهده کنید.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 12
کد خبر: ۱۰۵۲۳۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ پیش فروش 5 محصول ایران خودرو از چهارشنبه ۱۴ مهر ماه آغاز شد و تا پایان 18 مهر نیز ادامه داشت.  پس از برگزاری قرعه کشی ایران خودرو نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان ایران خودرو ویزه مهر 1400 بر روی سایت ایران خودرو قرار گرفت در ادامه این خبر نیز لینک اسامی برندگان ایران خودرو در پیش فروش پنج محصول ایران خودرو، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک را  در امروز 20 مهر 1400به همراه لینک سایت ایران خودرو می آوریم. 

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو 20 مهر 1400

قرعه کشی طرح پیش فروش 5 محصول ایران خودرو در مهر 1400 شامل  پژو 207 دستی سقف شیشه ای ، رانا پلاس ، سورن پلاس، دنا پلاس توربو شارژ دستی و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد و اسامی برندگان ایران خودرو را می توانید اینجا مشاهده کنید.

 

 

قرعه کشی ایران خودرو دوشنبه 19 مهر 1400 با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار شد و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو قرار گرفت. البته نتایج قرعه کشی به شماره ثبت شده در زمان ثبت نام به برندگان پیامک می شود. نتایج نهایی قرعه کشی ایران خودرو

 

اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید.

 

 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان ایران خودرو مهر 1400

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

 

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

 با وارد کردن کد پیگیری در قسمت مشخص شده در تصویر زیر و انتخاب گزینه جستجو آخرین وضعیت ثبت نام خود را استعلام کنید. در صورت انتخاب در قرعه کشی مقابل شماره پیگیری و کد ملی شما کلمه برنده نوشته می شود و در غیر این صورت سایت خرید اینترنتی ایران خودرو می نویسد نام شما در قرعه کشی برنده نشده است و در نوبت های بعدی می توانید ثبت نام کنید.

 

اسامی برندگان ایران خودرو ۲۰ مهر ۱۴۰۰

سایت اعلام اسامی برندگان ایران خودرو در مهر 1400

متقاضیان با مراجعه به سایت  ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه و همچنین مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو و همچنین اسامی برندگان ایران خودرو اقدام کنند.

 

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو امروز 20مهر 1400 اینجا کلیک کنید

 

 

 اسامی برندگان ایران خودرو

نحوه واریز وجه برندگانپیش فروش ایران خودرو 

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.


الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

 

 

رنگ خودروهای عرضه شده ایران خودرو مهر 1400

در جدیدترین پیش فروش ایران خودرو 5 خودرو که با رنگ هایی که در جدول زیر مشاهده می کنید عرضه شده است.

 

خودروهای عرضه شده رنگ
پژو 207 دستی سقف شیشه ای سفید، نقره‌ای، خاکستری، قرمز، آبی کاسپین
رانا پلاس سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکی، گیلاسی
سورن پلاس  مشکی، سفید، آبی کبود و خاکستری متال
دنا پلاس توربو شارژ دستی  مشکی، خاکستری متالیک، سفید
دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک مشکی، خاکستری متالیک، سفید، نقره‌ای

 

ظرفیت جدید محصولات ایران‌خودرو در طرح جدید پیش‌فروش مهر 1400

▪️قرعه‌کشی طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه مهرماه 1400 دقایقی پیش آغاز شد.

▪️مشخصات متقاضیان منتخب این طرح از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو تا عصر امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

▪️منتخبان به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش‌پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

▪️در این طرح، 5 محصول رانا پلاس، سورن پلاس، 207 دستی پانوراما، دنا پلاس اتوماتیک و دستی با موعد تحویل حداکثر یکساله عرضه شده است.

 

مبلغ پیش پرداخت ایران خودرو در پیش فروش ویژه مهر 1400

قیمت پیش فروش ایران خودرو در مهر 1400 به صورت قطعی اعلام نشده است. تنها مبالغ اعلام شده مربوط به پیش پرداخت است که جرئیات آن را می توانید در جدول زیر ببینید.

 

اسامی برندگان ایران خودرو ۲۰ مهر ۱۴۰۰+ نتایج نهایی قرعه کشی ایران خودرو

ورود به سایت ایران خودرو 

نکات قابل توجه مشتریان:
  • متقاضي محترم، شماره تلفن همراه معرفي شده در زمان ثبت نام حتما بايد به نام شما باشد.
  •  مشتري محترم گروه صنعتي ايران خودرو شماره تلفن82272727 -021 در ايام طرح هاي فروش اينترنتي بطور 24 ساعته و شبانه روزي جهت پاسخگوئي به سئوالات و راهنمائي در خدمت شما مي باشد .
  •  مشتری گرامی با توجه به تغيير روال ثبت اطلاعات مشتریان (ورود کاربر) جهت کلیه امور مرتبط با میزکار خود می بایست از لینک ثبت نام / تنظیم رمز اقدام به تکمیل اطلاعات و تنظیم رمز نمایید.

نکته: مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات نام نویسی است و در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده